Terug naar overzicht
Misschien eens vragen aan je vader hoe dij erover denkt. Als hij met je wil dansen als dan niet met looprek, doe je gewoon een 2e slow, het is jullie feest je moet niet naar anderen kijken.Wil hij niet dansen, gaan jullie gewoon van start met het dansfeest na de openingsdans.cheers, dj LeBart
hallo,ik werk als opvoedster bij mensen met fysieke handicap die dus meestal ook in een rolstoel zitten. en je kan perfect met iemand in een rolstoel dansen. je kan dan met de rolstoel allerlei draaien maken enzo... kan er heel mooie dingen mee hoor.groetjesheidi
---
Hallo,Ben vorig jaar naar een huwelijk geweest, waarbij de bruidegom in de rolstoel zit. Hij kan zelfs bijna niet meer alleen lopen met een loopkrukje. Bij de openingsdans hebben ze de stoel tot op de dansvloer gerold, is hij recht gaan staan en heeft hij zich aan de bruid eigenlijk recht gehouden, zodat ze toch heel lichtjes heen en weer konden wiegen. was heel mooi (en vooral ontroerend). Misschien dat je ook zoiets met je vader kan doen? Je hoeft niet heel uitbundig te dansen dan. GroetjesMarjan
ik heb hetzelfde probleemmijn papa gaat proberen recht te staan en ik zal hem dan ondersteunen makkelijk is het niet maar we gaan het proberen en anders draai je zelf rond de stoel ik weet het zelf ook nog niet goed in ieder geval succes