Terug naar overzicht
wat dacht je van "come what may" van ewan mcgregor en nicole kidman uit de film moulin rouge? Prachtig liedjde!
hela,wij zijn juist met hetzelfde bezig.. niet gemakkelijk he!wij hebben tot nu toe:- trijntje oosterhuis:nu dat jij er bent (echt super mooi)- richard marx: where ever you go- toto: sarah (euhm ja.. sarah dus)- richard marx: whaigting for you- michael bolton: when a men loves a women- elton john: can you feel the love tonight- bryan adams: all for one, all for love- wet wet wet: love is all around-u2: one loveMaar alleen van trijntje oosterhuis zijn we 100% zekermoest dus leuk zijn moest ik hier nog wat ideetjes opdoen.xx
bedankt voor je reactie. Het is inderdaad niet gemakkelijk. Als er nog tips zijn, alles is welkom!Alvast bedanktKelly
De titel van u2 is One. Ik blijf het een bizar liedje vinden voor op een huwelijk als je de volledige tekst leest. Het wordt ook veel op begrafenissen gespeld, wat al even bizar is. De titel past wel bij een trouw maar de rest..
Hey Kelly, wij trouwen in de kerk en hebben al enkele liedjes, dit zijn ze: Shania Twain - from this moment, The pretenders - I'll stand by you, Ilse Delange - flying blind en Clouseau - altijd heb ik je lief. Ook Joe Cocker - you are so beautiful is een heel mooi ingetogen liedje. Veel succes nog! Irjen