Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen

12-1-2008 14:03:20
Hallo,

Ik ben heeeeeeeel blij :-))
Ik heb namelijk gisteren mijn schoenen gevonden en gekocht. Had er eigenlijk wat bang voor omdat ik op gebied van schoenen een moeilijke ben, hihi. En ook omdat ik sommige prijzen hoorde,amai. Nu heb ik ze bij Van Loock gevonden in Zandhoven,ze hebben daar echt veel keuze en ook vond ik ze vriendelijk want we gingen er binnen om 18u en om 18u30 ging de winkel sluiten en ze waren al aan het stofzuigen.
Maar echt waren vriendelijke mensen.
En het toffe van al is... moest normaal 150€ betalen voor men mooie en gemakkelijke schoenen ;-) en voor het poetsprodukt. Maar nu was mijn mama haar klantekaart vol (waar ik ze heel dankbaar voor ben) en weet je wat ik nog moest betalen uiteindelijk... 39€ GEWELDIG é.
En ik kan ze nog afdragen later al is het een ivoorkleurig schoentje.
Nu nog de lingerie en dan heb ik alles.

Ik wens iedereen ook nog zoveel blijdschap met de zoektocht naar alles en het voorbereiden van jullie huwelijk.

Groetjes Evi
08/08/08

Evi
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 474

Nina
16-8-2008
 Meld misbruik12-1-2008 15:01:51

Ik was ook aan het denken om naar Van Loock te gaan voor mijn schoenen, maar ik ben ook erg moeilijk wat schoenen betreft.

Hebben ze daar ook sandaaltjes of schoenen met een laag hakje? En zonder zo'n puntige tip? Mijn voeten moeten eigenlijk geopereerd worden, maar ik zou toch een elegant paar willen vinden voor de trouw...

San
12-4-2008
 Meld misbruik12-1-2008 17:06:18

Hallo Evi,

Ik ben heel blij voor jou. Ik zit door de zoektocht naar mijn schoenen een beetje in een dipje. Ik wil er niet te veel geld aan uit geven (50 à 60 euro max.). Ik heb deze week een aantal bruidswinkels bezocht die solden deden op oude collecties maar ze hadden natuurlijk mijn maat niet meer oftewel mijn maat maar van die echte oude collecties als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb mijn zoektocht opgegeven en ga gewoon vanaf feb kijken in de gewone winkels in de nieuwe collecties. Pffff.

Sandra
12/04/2008

Natacha B

Meld misbruik12-1-2008 19:34:14

Sandra, ik ga het ook zo doen hoor wsl. Vandaag eens aan Gabrielli gepasseerd, maar die soldenschoenen die daar buiten stonden waren gelijk al gedragen, echt niet mooi. En 150 euro voor een paar schoenen da's niet mijn ding (ik ben al geen schoenenmens zoals de meeste vrouwen wel zijn). Ik zal dus ook in de lentecollectie kijken en zien of er iets bruikbaars tussen zit ... Ben ook benieuwd hoor, maar ja. Veel succes ook, moest je later iets tegenkomen ergens, laat gerust iets weten hé ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...