Terug naar overzicht
Ik was ook aan het denken om naar Van Loock te gaan voor mijn schoenen, maar ik ben ook erg moeilijk wat schoenen betreft.Hebben ze daar ook sandaaltjes of schoenen met een laag hakje? En zonder zo'n puntige tip? Mijn voeten moeten eigenlijk geopereerd worden, maar ik zou toch een elegant paar willen vinden voor de trouw...
Hallo Evi,Ik ben heel blij voor jou. Ik zit door de zoektocht naar mijn schoenen een beetje in een dipje. Ik wil er niet te veel geld aan uit geven (50 à 60 euro max.). Ik heb deze week een aantal bruidswinkels bezocht die solden deden op oude collecties maar ze hadden natuurlijk mijn maat niet meer oftewel mijn maat maar van die echte oude collecties als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb mijn zoektocht opgegeven en ga gewoon vanaf feb kijken in de gewone winkels in de nieuwe collecties. Pffff.Sandra12/04/2008
Sandra, ik ga het ook zo doen hoor wsl. Vandaag eens aan Gabrielli gepasseerd, maar die soldenschoenen die daar buiten stonden waren gelijk al gedragen, echt niet mooi. En 150 euro voor een paar schoenen da's niet mijn ding (ik ben al geen schoenenmens zoals de meeste vrouwen wel zijn). Ik zal dus ook in de lentecollectie kijken en zien of er iets bruikbaars tussen zit ... Ben ook benieuwd hoor, maar ja. Veel succes ook, moest je later iets tegenkomen ergens, laat gerust iets weten hé ;)