Nu Online
Momenteel zijn er 577 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alternatief voor ringen

12-1-2008 14:10:33
help, mijn 'toekomstige' man wil geen ring dragen(mede door zijn beroep)nu, zou ik het in de kerk wel dom vinden om alleen een ring voor mij te hebben. Ik dacht voor hem wel eentje te kopen maar da's dan zonde als die altijd in de kast blijft liggen, iemand alternatieve ideetjes?

marie
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 918

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik12-1-2008 14:15:17

Hey,

Ik zit in hetzelfde geval als jij. Wij hebben het volgende gedaan. Ik heb een witgouden ring en hij dezelfde stijl, maar dan in het zilver. We hebben onze ringen bij fede di oro gekocht.

Groetjes, Katrien

Natasja

Meld misbruik12-1-2008 16:50:27

Mijn toekomstige heeft net hetzelfde probleem: voor zijn beroep is het niet handig of altijd even veilig om een ring te dragen. Wij zullen de ring gewoon aan de vinger doen in de kerk, maar waarschijnlijk zal hij het achteraf aan een kettinkje dragen (niet zo'n stoere gouden macho-ketting, maar iets fijn dat je onder je trui kan dragen.)
Of wat misschien ook een optie is: hij kan een ring laten tatoëren (zoals Koen Wauters)
Veel succes nog!!

Joke
7-6-2008
 Meld misbruik12-1-2008 19:34:49

Mijn toekomstige heeft ook dat probleem. Hij zal de ring waarschijnlijk alleen maar de dag zelf dragen. ik heb een witgouden ring gekocht en hij een gewoon zilver metalen van € 90. Ik tevreden en hij tevreden.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...