Terug naar overzicht
Hey Wendy!Ik ben ook voor een andere jurk gevallen dan ik oorspronkelijk in mijn hoofd had. Ik had gezegd: 'Niet in het wit en geen sleep!' ... en nu ga ik trouwen in het wit en met sleep :-) Maar ik wist het meteen toen ik mijzelf zag: dit is het!Jouw kleedje is ook echt zeer mooi, ik weet zeker dat je er in zal schitteren op je trouwdag!En ze zijn daar inderdaad zeer vriendelijk en behulpzaam, echt een aanrader. Groetjes, Karen13/9/2008
Hey Wendy, heeeeel mooi. Ik ben eens naar die winkel gereden en ook al stond er geen middagsluiting op site, toch waren ze geloten, op een dinsdag. Ik vond de winkel er nogal rommelig uitzien, van buiten, maar misschien moet ik mijn mening dan toch maar eens herzien, hé! Weet je toevallig ook hoeveel de retouchekosten zijn en is er een stola bij de kleedjes, of is dat apart? Alvast bedankt en nog veel succes met je huwelijk. Groetjes, Christine
hallo christine,ja inderdaad ...de winkel ziet er nogal rommelig uit maar dat is niet zo hoor.er hangen rondom allemaal jurken omhoog. dat geeft dan zo een indruk.ik heb voor mijn kleed 645 euro betaald, 62 voor de onderrok en 55 voor de stola.alles is er heel betaalbaar en er is keuze genoeg. er is zeker voor ieder wat wils.het is wel niet bij de deur maar voor dat geld wil ik zelfs wat verder rijden. best wel een afspraak maken voor een kleed te gaan passen. als je geweest bent laat dan iets weten;succes en groetjes
ben even vergeten te vermelden dat je op de site is moet kijken voor de stola.bij sommige kleedjes staat het vermeld dat het bij de prijs inbegrepen is maar ze kosten uiteindelijk niet echt een fortuin.retouches weet ik niet