Nu Online
Momenteel zijn er 478 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pastoor Damme/Middelburg/Adegem

12-1-2008 23:41:21
Hallo!

Zijn er koppeltjes onder jullie die voor de kerk getrouwd zijn in Damme of Middelburg of Adegem?

Wat zijn jullie ervaringen met de pastoor?

Alvast hartelijk dank!

Femke

femke
4-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1667

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik14-1-2008 20:58:46

Hey Femke,

Ik heb al enkele huwelijken gezongen in Damme. Heel leuk kerkje maar ik weet dat de vaste pastoor van Damme (was heel innemelijke man!) onlangs gestorven is... Ik denk dat je daar nu enkel nog kan trouwen als je zelf een priester meebrengt ofwel nemen ze iemand van de gemeenschap waar Damme nu bijgevoegd is (geen idee waarmee Dame is samengevoegd). Adegem en Middelburg ken ik niet dus daar kan ik je even niet bij helpen.

Succes!

Amaryllis
amaryllis.dieltiens@telenet.be

heidi
27-6-2009
 Meld misbruik20-2-2008 15:32:04

wij wilden ,na de ontgoocheling dat we niet in een abdijkerk konden trouwen, ook in de kerk van Damme trouwen. Maar als je niet van Damme bent, wilt de priester jou niet trouwen in zijn kerk, je moet trouwen in je eigen parochiekerk. Maar dat wil ik niet!
Mocht het je toch lukken laat het me weten
Groetjes
Heidi

heidi
27-6-2009
 Meld misbruik20-2-2008 15:32:23

wij wilden ,na de ontgoocheling dat we niet in een abdijkerk konden trouwen, ook in de kerk van Damme trouwen. Maar als je niet van Damme bent, wilt de priester jou niet trouwen in zijn kerk, je moet trouwen in je eigen parochiekerk. Maar dat wil ik niet!
Groetjes
Heidi

heidi
27-6-2009
 Meld misbruik20-2-2008 15:32:40

Groetjes
Heidi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info