TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Julie
22-11-2008
|
13-1-2008 9:12:14
Hoi,
ik heb er nog geen feest meegemaakt, maar mijn broer houdt er zijn huwelijksfeest dit jaar in juni. Ze zijn er alvast content van. Ik hoor er toch veel positieve reacties over.
Groetjes Julie
|
|
dierk
|
13-1-2008 10:28:26
Beste,
Wij komen er regelmatig,mooie keuze,warme zaal,afgewerkt,geslaagd, stijlvol, en het eten wordt er met de meeste zorg bediend.... Mag ik jullie met enige fierheid onze eigen site voorstellen,www.studiohappymusic.be neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs! Verder wens ik jullie nog veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie huwelijk! Mvg,Dierk Van Paemelen
|
|
dierk
|
13-1-2008 10:28:41
Beste,
Wij komen er regelmatig,mooie keuze,warme zaal,afgewerkt,geslaagd, stijlvol, en het eten wordt er met de meeste zorg bediend.... Mag ik jullie met enige fierheid onze eigen site voorstellen,www.studiohappymusic.be neem gerust een kijkje..wij stellen dit ten zeerste op prijs! Verder wens ik jullie nog veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie huwelijk! Mvg,Dierk Van Paemelen
|
|
Anneleen
27-6-2009
|
13-1-2008 17:15:29
Bart,
Wij zijn daar eens naar een trouw van vrienden geweest. Bediening was goed, eten verzorgd, mooie en aangename zaal... Onze vrienden waren er zeer tevreden over.
Veel succes ermee.
Groetjes, Anneleen
|
|
Laurie
|
13-1-2008 19:18:07
Hey,
Ik ben er al naar een trouwfeest geweest en het was dik in orde!
Groetjes,
Laurie
|
|
cindy
1-6-2009
|
12-2-2008 22:33:09
hey, wij zijn net terug van salons valckenbulcke, om meer info te vragen. wij trouwen in juni 2009. lijkt me er heel mooi wel een beetje afgelegen enig min punt vind ik, als je op een zaterdag trouwt moet je met minstens 120 pers aan tafel en mensen die alleen voor het desserten buffet en dansfeest komen mag maar 10% zijn van dan die minstens 120 . wij zijn niet met zoveel dus valt deze zaal voor ons af. groetjes
|
|
E
|
15-8-2008 9:30:50
Hey,
Heb jij nu deze zaal genomen? Ik zou graag weten of je daar kunt proeven op voorhand en hoe het daar nu uiteindelijk is meegevallen.
Groetjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|