Terug naar overzicht
hallowij hebben ook al wat meningsverschillen gehad over de ringen. we hebben uiteindelijk gekozen voor amici ringen. die kan je zelf samenzetten op de site.ze staan allemaal appart. ik heb één gekozen en mijn vriend één gekozen. we hebben wel gelet op het feit of ze mat of blinkend warn natuurlijk. maar we zijn alletwee heel blij met eindresultaat!en het is nog redelijk goedkoop ook!groetjes cindy 12.09.08
het is tegenwoordig echt niet meer de bedoeling dat jullie dezelfde trouwringen moeten hebben..volgens de juweliers waar we geweest zijn, kiezen koppels steeds vaker gewoon wat ze mooi vinden.wij hebben dat ook gedaan
waarom zou het niet kunnen dat jullie verschillende ringen nemen, dat is toch geen verplichting dat je ze per paar koopt. elk neemt wat hij mooi vindt, zo gaan wij dat ook doen. ik heb persoonlijk ook een modernere smaak dan mijn verloofde, maar dat maakt toch niet uit
Wij hebben ook 2 totaal verschillende ringen: m'n verloofde witgouden, ik een titanium-gouden. Ik wilde per se titanium, zij wilde per se witgoud. Geen probleem. Volgens onze juwelier is het de laatste tijd zelfs een uitzondering dat er 2 dezelfde ringen gekozen worden. En geef nu toe, wanneer zie je nu die 2 ringen tegelijkertijd? Die hangen toch altijd aan jullie vingers, niet?Groetjes,Karlowww.080808.tk