Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek: schrijven ze?

13-1-2008 10:34:54
Hoi reeds getrouwde bruidjes, hoeveel procent van de genodigden heeft in uw gastenboek geschreven? Ik zou graag veel geschreven herinneringen hebben (en dat combineren met foto's van de gasten), maar weet niet hoe ik ze tot schrijven kan aanzetten.
Zetten jullie gewoon een leeg boek of kaartjes, of maken jullie vragenlijstjes? Kunnen jullie voorbeelden geven van vragen?

Wat zou jij persoonlijk (als gast) leuker vinden, gewoon je zegje kunnen doen of enkele vraagjes invullen?

Natacha B

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 477

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik13-1-2008 17:58:37

Ik heb l gemerkt dat er in het algemeen niet zo heel veel geschreven wordt in gastenboeken. Wij hadden een gedicht er bij gezet. Misschien kan je het het best in je speech vermelden, want velen lopen er anders gewoon voorbij

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik13-1-2008 23:56:42

hey

wij hadden als gastenboek een soort vriendenboek gemaakt (vraagjes dus als van waar ken je bruid of bruidegom, tips voor een geslaagd huwelijk,...), een gedichtje op de voorkant,...

al bij al vond ik het nog tegenvallen wat er instaat... we hadden ze laten rondgaan dus de meesten hebben wel iets geschreven maar hebben zo heel kort een droog geantwoord op de vragen terwijl ik leuke losse dingen verwachtte...
mocht ik het opnieuw doen ik zou geen tijd meer steken in een gastenboek.

groetjes
sas

Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik14-1-2008 21:23:55

Hallo,

wij hadden een gastenboek van Me to You. We hadden ze een 200 mensen op ons avondfeeest. Mijn man heeft in de speech verteld waar het boek lag en dat iedereen er iets mocht in schrijven. Maar het aantal mensen dat er ingeschreven heeft viel wel tegen. Als er 20 tot 25 personen/koppels in geschreven hebben is het veel. ik heb het nu niet echt getelt. Maar ik moet zeggen dat ik het wel een mooie herinnering vind ook al staan er niet zoveel in. Ik zou het toch doen. Al is het maar een gewoon boek zoals bij ons zonder vraagjes.

Groetjes,

Sarah

Angela
21-6-2008
 Meld misbruik15-1-2008 16:13:13

Hey,

Ik ben zelf nog niet getrouwd, dus geen ervaring over de hoeveelheid dat daarin geschreven wordt.
Maar ik weet wel van mezelf dat ik ALTIJD in een gastenboek geschreven heb, als er een ander koppel trouwde.
Zelf hebben we ook een gastenboek voorzien, maar ook een praatpaal. Dus hopelijk zal toch minstens één van de twee veelvuldig gebruikt worden.

Succes!

Angela
21/06/2008

Joost

Meld misbruik15-1-2008 17:15:10

Beste Natacha,

Proficiat met jullie trouwplannen.
Kennen jullie www.depraatpaal.be en www.hetfeestviltje.be al?
Reacties verzekerd !!

Vriendelijke groeten,
Joost

Joost

Meld misbruik15-1-2008 17:15:24

Beste Natacha,

Reacties verzekerd !!

Vriendelijke groeten,
Joost

Joost

Meld misbruik15-1-2008 17:15:37

Beste Natacha,

Reacties verzekerd !!

Vriendelijke groeten,
Joost

Joost

Meld misbruik15-1-2008 17:16:50

Nog eens Joost hier.
Sorry, hoor. Het was niet de bedoeling om mijn berichtje 3 keer te posten. Ik kreeg gewoon geen bericht dat mijn berichtje verzonden was...
Sorry...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...