Terug naar overzicht
Hoi Anja,Ik ben zaterdag ook eens een kijkje gaan nemen,en inderdaad niet de moeite, het is heel ongezellig, alles ligt zover uit elkaar. En heb gemerkt dat het niet goedkoop was (een album koste 80 Euro terwijl je die in AVA kan komen voor 35 euro). Niet veel verbetert tegen hun vorige winkel. Maar ja iedereen zijn eigen mening he.GroetjesPeggy
ik heb nog geweest voor de verhuis dus over nieuwe winkel kan ik niveel zeggen.ik heb daar wel mijn kleding gevonden en mijn zus en toekomstige man ook.maar iedereen heeft idd zijn menig he.gezellig? da zal van iedereen zijn gevoel afhangen zeker he ik voelde er mij wel op mijn gemak wat ik in andere winkels niet had.
Dat kan ik alleen maar bevestigen Anja,een uur moesten wij rijden, voor niks. We hadden gehoopt al onze spulletjes daat te vinden, maar wij vonden het ook een flop.Echt behulpzaam waren ze niet , maar wij kwamen ook maar voor kleine prulletjes.
ieder zijn mening, maar ik ben wel super tevreden over het bruidsparadijs... Ben daar op een zaterdag binnengevallen met men moeder, ze hebben me daar direkt iemand aangesteld(zonder dat ik een afspraak had gemaakt) om me verder te helpen en na veel passen en bekijken mijn perfecte jurk gevonden. Ook eventjes naar de spulletjes gekeken en ben zeker van plan om er terug hene te gaan. Gezellig vond ik het daar ook wel eigenlijk, in de ander boutiques waar ik al was geweest, voelde ik mij niet op mijn gemak... maarja, zoals eerder verteld ieder zijn mening
Hallo,Ook wij zijn er geweest, in de oude én in de nieuwe winkel, de nieuwe winkel is zo mogelijk nog ongezelliger, en toen we er een kaars wilden meenemen, brachten ze ons een kaars met stukken af. "ja het is de enige die we nog hebben, ik kan wel korting geven, maar meer kan ik niet doen." Het was notabene de bedoeling die kaars als kado te geven aan een van de getuigen.Dan geef je toch niet iets dat stuk is??Vriendelijkheid was ver te zoeken, aandacht voor "2 vrouwen" ook.Voor ons nooit meer het bruidsparadijsen we zullen het zeker ook nooit aanraden.Groetjes,Ilsenog 6 nachtjes slapen en het is zo ver!