Nu Online
Momenteel zijn er 374 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het "Bruisparadijs"

13-1-2008 18:38:16
HALLO ALLEMAAL,
Wij zijn net terug van het open-deur weekend in het BRUIDSPARADIJS. Indien er koppeltjes zijn die hieraan dachten naartoe te gaan kunnen wij jullie met "zekerheid" bevestigen dat dit echt niet de moeite is. Wat een goedkoop niveau, helemaal geen echte mooie dingen, zeer veel prullaria. Voor ons, gelukkig uit Kapellen, dus niet echt ver, viel het enorm tegen. Had verwacht na hun verandering van winkel met iets meer klasse om te gaan. Nu maar verder zoeken naar andere winkels met een groot aanbod.
Succes aan allen en vele groetjes. Anja

anja
5-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1077

p
28-6-2008
 Meld misbruik13-1-2008 20:40:41

Hoi Anja,

Ik ben zaterdag ook eens een kijkje gaan nemen,
en inderdaad niet de moeite, het is heel ongezellig, alles ligt zover uit elkaar. En heb gemerkt dat het niet goedkoop was (een album koste 80 Euro terwijl je die in AVA kan komen voor 35 euro). Niet veel verbetert tegen hun vorige winkel. Maar ja iedereen zijn eigen mening he.

Groetjes
Peggy

camilla
19-7-2008
 Meld misbruik14-1-2008 11:35:03

ik heb nog geweest voor de verhuis dus over nieuwe winkel kan ik niveel zeggen.
ik heb daar wel mijn kleding gevonden en mijn zus en toekomstige man ook.
maar iedereen heeft idd zijn menig he.
gezellig? da zal van iedereen zijn gevoel afhangen zeker he
ik voelde er mij wel op mijn gemak wat ik in andere winkels niet had.

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik15-1-2008 18:43:28

Dat kan ik alleen maar bevestigen Anja,
een uur moesten wij rijden, voor niks. We hadden gehoopt al onze spulletjes daat te vinden, maar wij vonden het ook een flop.Echt behulpzaam waren ze niet , maar wij kwamen ook maar voor kleine prulletjes.

Ann

Meld misbruik22-1-2008 22:01:54

ieder zijn mening, maar ik ben wel super tevreden over het bruidsparadijs... Ben daar op een zaterdag binnengevallen met men moeder, ze hebben me daar direkt iemand aangesteld(zonder dat ik een afspraak had gemaakt) om me verder te helpen en na veel passen en bekijken mijn perfecte jurk gevonden. Ook eventjes naar de spulletjes gekeken en ben zeker van plan om er terug hene te gaan.
Gezellig vond ik het daar ook wel eigenlijk, in de ander boutiques waar ik al was geweest, voelde ik mij niet op mijn gemak... maarja, zoals eerder verteld ieder zijn mening

Ilse

Meld misbruik6-4-2008 12:05:00

Hallo,

Ook wij zijn er geweest, in de oude én in de nieuwe winkel, de nieuwe winkel is zo mogelijk nog ongezelliger, en toen we er een kaars wilden meenemen, brachten ze ons een kaars met stukken af. "ja het is de enige die we nog hebben, ik kan wel korting geven, maar meer kan ik niet doen."
Het was notabene de bedoeling die kaars als kado te geven aan een van de getuigen.
Dan geef je toch niet iets dat stuk is??
Vriendelijkheid was ver te zoeken, aandacht voor "2 vrouwen" ook.
Voor ons nooit meer het bruidsparadijs
en we zullen het zeker ook nooit aanraden.

Groetjes,
Ilse
nog 6 nachtjes slapen en het is zo ver!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...