Terug naar overzicht
wij geven ons feest deze zomer in de cofar. We zijn er zelf nog niet op een trouwfeest geweest maar hebben ons gebasseerd om de goede commentaren die we van andere mensen hadden gehoord. We waren vooral te vinden voor inrichting van de zaal. heel open ... en qua prijs vielen ze heel goed mee. We hadden ze veel duurder verwacht. We hebben ze vergeleken met de andere zalen die we bezocht hadden en zij kwamen er het beste uit. groetjesanneleen
en we wonen in Rumbeke, dus idealer kon niet voor ons. We hoeven geen grote verplaatsingen te doen, want onze viering gaat door in de kerk van Rumbeke en foto's nemen we in het Sterrebos. :) groetjes
Ik heb de mensen van Cofar afgelopen weekend ontmoet op de beurs in Kortrijk. Ze waren erg vriendelijk. Alleen vertelden ze dat ze momenteel met erg flashy kleuren werken (knalroze en knal - fluoriscerend groen...) Dat vond ik er werkelijk niet uitzien. Ik zag wel foto's van eerdere decoraties die ik wel erg stijlvol vond. Dus er valt waarschijnlijk wel iets te regelen. Voor onze trouw is het me toch iets te "modern"...wij kozen voor een romantisch kasteel, maar ik denk wel dat de service en vriendelijkheid in Cofar een plus is. Ze begeleiden ook heel erg...wij moeten toch 't meeste zelf arrangeren, maar ja, voor wat hoort wat...hihiGRoetjes en toitoi!Amaryllisamaryllis.dieltiens@telenet.be
Wij zijn juist blij met dat groen. Het is van dat feller lime groen dat nu in de mode is en toeval wil nu dat onze uitnodiging in die kleuren zijn. Toen we naar de zaal gingen kijken, was alles in dat roze. het was heel mooi en ik vind het niet te flashy, het zijn gewoon de mode kleuren. Maar smaken verschillen.Je kan inderdaad met de cofar afspreken. Je kan zelf nog kleuren kiezen ,of een speciaal thema. groetjes anneleen
Ik volg Anneleen: het groen is magisch ;-) Onze keuken is in dat kleur! En we vinden het wel fris. Het moet romantisch zijn maar we zijn jong dus modern is ook welkom...Ieder zijn smaak hé