Terug naar overzicht
awel, daar zit ik dus ook mme he! maar ik denk toch dat ik een apart nr ga nemen das toch iets specialer he. Succes ermee
hallo, wij hadden dat ook. en onze ceremoniemeester heeft het opgelost door de half amerikaanse wijze in te voegen.eerst mijn vriend met zijn mama, dan ik met mijn papa, dan zijn papa en mijn mama en dan de rest. zo is het intredelied nog bezig als jij de kerk binnenkomt.groetjesheidi
In Amerika worden heel vaak twee liedjes gebruikt. Ook wij doen dat. We hebben geen suite. Mijn bruidsmeisjes en bloemenmeisjes komen binnen op 1 lied en het intredelied is voor mij.
En welke liedjes gebruikten jullie dan?groetjes!
Hey Vicky,Wij hebben ook de Amerikaanse intrede gekozen en gaan een kort orgelwerk laten spelen als mijn aanstaande, zijn mama en de rest van de suite binnen komen. Ik kom als laatste met mijn papa en daarvoor hebben we en prachtig werk van Händel gekozen met orkest en een tenor.GRoetjes & toitoi!Amaryllisamaryllis.dieltiens@telenet.be
Hallo!Wij gaan ook twee liedjes gebruiken: één voor de suite (mijn zussen, de broers van mijn verloofde, petekindje van mijn vader) en mijn verloofde met zijn moeder en dan één voor mij en mijn vader. Ik weet wel nog niet welke liedjes we gaan nemen, dat moeten we nog bespreken (mijn nicht trouwt in april en wij in september, dus we gaan afwachten welke liedjes zij neemt zodat we niet dezelfde nemen). Groetjes, Karen13/9/2008
Hey,wij gaan op de Amerikaanse manier binnen en we hebben een muzikaal nummer met saxefoon gekozen en dat duurt in totaal 7 minuten.Dus dat is lang genoeg voor iedereen binnen te laten komen. De volledige suite en al het volk. (hopen dat we dan toch al dat volk kunnen zeggen eh ;-) )Succes!Angela21/06/2008