Terug naar overzicht
je moet eens kijken op www.tripadvisor.com of op www.zoover.nl daar lees je een massa reacties van mensen die er al geweest zijnsucces!
Wij zijn nr Iberostar geweest in Playa del Carmen en dat hotel was echt af! Je hebt de keuze tss Tucan, Quetzal en Paraiso. De laatste is de recentste en de duurste. Wij zaten in Quetzal. Zou direct terug gaan.
he,tof dat je op huwelijksreis gaat naar mexico,ik zou zeker naar iberostar tucan of quetzal gaan, dat zijn 2 hotels die in elkaar lopen , het is een superbestemming, e het personeel is daar supergoed, de animatie is ronduit schitterend, en het eten is ook super, mijn ouders verhuizen binnenkort ook naar mexico zo goed vonden ze het daar. als je vragen hebt betreffende hotel of excursies mag je me altijd mailen.purdeyspeeckaert@hotmail.com
Hey,Wij zijn naar hotel RIU Tequila geweest in Playa del Carmen. K kan mij geen beter hotel voorstellen. Alles wat je daar vroeg, krijg je met de glimlach en zo'n vriendelijk personeel, echt niet normaal. Je voelt je de koning té rijk, niets is hen té veel en een heel uitgebreide all-in formule met alles erop en eraan, heel lekker eten en je kan combineren tussen het ene RIU-hotel en de andere, echt tof. Als 'k ooit naar Mexico zou teruggaan, kies 'k zeker voor hetzelfde hotel!Ook interessant om weten, is dat de baas van dit RIU hotel van Oostende afkomstig is.Groetjes,Sylvie