TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hilde
8-1-2005
|
20-12-2004 7:59:59
Dag Ilse en Tim, Roger en ikzelf zijn een bandje met 2. Roger speelt op keyboard, ikzelf ben zangeres. Wij zingen trouwens ook duetten. Je kan ons eventueel komen beluisteren in de trouwmis op 8 januari om 16 uur in het kerkje in Gestel (Berlaar). Die dag trouw ikzelf en zal je tijdens de mis Roger alleen horen, ikzelf heb wel een liedje in petto voor de bruidegom maar stilletjes want die weet van niks. Het intredelied heeft Roger trouwens zelf gemaakt, de tekst is aangepast uit een reeds bestaande tekst. Ook het uittredelied (= muzikaal) heeft hij zelf gemaakt. Voor vraagjes kan je me rechtstreeks bereiken op mob.nr. 0477-77.84.76. Groetekes en verder nog veel succes met je voorbereidingen. Bij ons is het aftellen : nog 19 dagen te gaan. Hilde
|
|
Kor
|
26-12-2004 10:58:00
Ilse en Tim
Enkele titels van nummers die ik af en toe in een trouwmis zing, samen met een professionele begeleider (op keyboard): Wonderful tonight van Eric Clapton Perhaps Love van John Denver In a country churchyard van Chris de Burgh Can you feek the love tonight van Elton John Ik werd verliefd op jou van Frank Boeyen
Als het dit is wat je zoekt, bel me dan even. 0497/522300 Groetjes
Kor
|
|
Deborah
|
26-12-2004 21:05:29
|
|
Barbara
4-11-2005
|
30-12-2004 10:32:51
Hoi Ilse, ben jij van Peizegem en heb je een jongere zus Anneke? Dan heb ik misschien nog bij haar in de klas gezeten. Ik trouw op 4/11/2005. Nog veel succes met de voorbereidingen! Groetjes, Barbara
|
|
Wilco
|
|
|
ester
|
1-1-2005 14:50:32
Hallo Ilse,
Allereerst proficiat en veel plezier nog met de voorbereiding.
Wij (Ester en Saskia) verzorgen vaker de muziek tijdens ceremonies. Saskia is een violiste en ik zing en begeleid ons op gitaar of piano. Verzoeknrs studeren we in en tijdens een receptie spelen we Jazz en modern. Wil je meer info of een CDtje ? Mail naar esterenmenno@onetetlnet.nl
Groetjes Ester en Saskia
|
|
ines
|
15-3-2005 23:47:24
Hallo Ilse en Tim,
Ik ben zangeres en speel regelmatig op huwelijksrecepties en ook -missen samen met een liveband (gitaar, sax, contrabas en drums). Dit kan ook in duo met de gitarist. We spelen voornamelijk jazz (swing). Als je meer wil weten kan je altijd even bellen! 0496/023225 Groetjes! Ines
|
|
Jan
|
3-5-2005 9:11:30
Hallo,
Misschien eens surfen naar http://users.telenet.be/mechels . Zij verzorgen de muziek tijdens de viering van m'n dochter.
Oprechte groet, Jan
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|