TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
camilla
19-7-2008
|
14-1-2008 11:28:35
mijn trouwjurk komt van het bruidsparadij in merksem. zijn ze heel vriendelijk en hebt er dure en goedkope dingen de kleding van mijn getuige, mijn toekomstige man en da van mij kosten nog geen 3000 euro greetz
|
|
ruth
2-8-2008
|
14-1-2008 12:31:15
Hallo,
Mijn zus en ik hebben onze jurk gaan kopen bij Chrandels in Maastricht. Hele leuke winkel, vriendelijke bediening, er wordt echt tijd voor je uitgetrokken en niet duur.
|
|
Tina
9-5-2008
|
14-1-2008 12:35:39
Mijn trouwjurk komt van Mia Monta in Brakel bij Zottegem. ik ben heel tevreden van de bediening en je hebt alle tijd om je keuze te maken. Je hebt ook heel veel keuze.
|
|
Soetkin
26-4-2008
|
14-1-2008 14:04:43
Zelf ben ik bij Robel en La sposa (beiden in Roeselare) gaan passen. Bij Robel zal de verkoopster je echt wel heel geduldig helpen en met de glimlachg nieuwe jurken uithalen, terwijl ik bij la Sposa een tikkeltje het gevoel had dat ik wat assertief moest zijn. Maar van beiden ben ik tevreden hoor.
Ik heb jurken aan gehad die tussen de € 750 en 2500 lagen. Het prijskaartje wordt onder andere bepaald door de stof: zijde is duurder dan satijn en taft... Duurdere merken zijn o.a. Benjamin Roberts en Rosa Clara. Pronovias, Marylise en Linea Raffaelli vallen dan weer eerder in de middenklasse.
Ga er gewoon openminded naar toe en tracht zoveel mogelijk te passen (en af en toe eens naar het prijskaartje te spieken...). Veel plezier want dit was toch een van de leukere voorbereidingen
|
|
Sandra
25-7-2008
|
14-1-2008 15:07:25
mijn jurk komt van scarpellini oostende, ze hebben er heel veel merken en bijgevolg ook heel veel keuze, ook qua prijs gaat het van goedkoop tot heel duur, voor elk wat wils. Merken o.a. Sincerity, Demetrios, Oni Onik, Rembo styling, linea raffaelli, cymbeline, mathyro, vankets, bochet
|
|
Sandra
25-7-2008
|
14-1-2008 15:08:13
scarpellini oostende: ook marylisse
|
|
Lieselot
5-7-2008
|
14-1-2008 18:10:53
Hallo!
Ik heb 4 winkels gedaan: Ten eerste: La Sposa in Roeselare. Waren vriendelijk, heb veel kleedjes mogen passen. Hebben veel keuze + verschillende prijsklassen. Maar zoals Soetkin hier inderdaad ook zegt, had ik ook een beetje het gevoel dat je zelf wat assertief moet zijn. Ik vond ze daar een beetje "stijf" van gedoe.. Ten 2de ben ik bij Prima Donna in Deerlijk geweest. Zeer vriendelijk personeel!!! Maar ietsje minder keuze vond ik.. Ten 3de ben ik bij Mia Monta in Zottegem geweest. Daar heb ik persoonlijk totaal mijn stijl van kleed niet tussen gevonden. Vond de keuze ook eerder beperkt. De 4de en laatste winkel was Pierre-Yves in Aalst. Zeer vriendelijk en geduldig en zeer veel keuze. Heb zeer veel kleedjes gepast. En ze hebben er ook verschillende prijsklassen. Je vroeg ook welke de goedkopere of duurdere merken zijn. Wel, elk merk heeft natuurlijk een "goedkoopste" en een "duurste" kleed. En dat kan soms ver van mekaar liggen. Maar algemeen gezien denk ik dat de gemiddelde prijsklasse gaat naar kleedjes van Linea Raffaeli, Rembo Styling,Oni Onik, Marylise, Pronovias (die hebben soms ook veel duurdere).. De duurdere merken zijn dan Vankets, Ian Stuart...
Veel succes bij het kiezen!! (en geniet ervan, want het gaat zo snel voorbij dat passen...!)
Lieselot
|
|
sarah
24-5-2008
|
14-1-2008 21:23:55
Hallo Laura,
Ik heb mijn kleedje gekocht bij bruidsmode karin in Dilsen(limburg) en was super tevreden over de service. Ze zeggen je ook recht uit als je iets staat of niet. En ze komen ook niet onmiddelijk naar je toe met het duurste kleed. De prijzen vallen heel goed mee.
Groetjes, Sarah
|
|
Karen
13-9-2008
|
14-1-2008 21:36:43
Hallo!
Ik heb mijn kleed gekocht bij Clair de Femme in Eigenbrakel. De winkel was wel wat ver, maar de kleedjes die ze daar verkopen zijn heel mooi en helemaal niet duur (mijn kleedje kostte ongeveer 500 Euro, en da's de gemiddelde prijs van de kleedjes daar). Mijn kleed is van Annie Couture, maar ze hebben daar ook nog veel andere merken. Op hun site (www.clairdefemme.be ) staan ze allemaal.
Nog veel plezier bij het zoeken!
Groetjes, Karen 13/9/2008
|
|
Tamara
|
14-1-2008 22:37:43
Ik heb mijn jurk besteld bij Issa Moda in Hasselt. Het is een modern ingerichte winkel in een oud herenhuis waar ze voornamelijk Marylise en Oni Onik verkopen. Héél vriendelijke mensen (ik had de eerste keer toevallig de eigenares, die zelf ook ontwerpt), niets is ze te veel gevraagd en je krijgt er ook een eerlijke mening. Nog een pluspunt: de grote pashokjes. En met groot bedoel ik écht wel groot. Wat het al maar eind april, dan kon ik terug gaan passen ...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|