Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prachtig suitekleed Linea Raffaeli te koop maat 40

14-1-2008 12:21:56
Hallo allemaal,

Mijn mama verkoopt haar prachtig suitekleed van Linea Raffaeli collectie 2007. 1x gedragen en in perfecte staat.
Maat 40. Kleur: Frambozenrood.
Het bestaat uit een rok en een top.
De rok is in een zeemeerminmodel. De top heeft schouderbandjes. Er is ook een bijpassende stola bij in rode tule. Deze combinatie kost 450 €, de helft van de prijs. Het is echt een prachtig kleed! Voor wie wil zijn er ook bijpassende schoenen in bronzenkleur, maat 39. (niet inbegrepen in de 450 €)
Als je interesse hebt stuur ik je graag foto's door. Wij zijn afkomstig van Vlaams-Brabant.

Groetjes, Eva

Eva

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1051

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik14-1-2008 16:37:04

Hallo Eva,

Foto's mag je altijd doorsturen naar mij (sofiety@hotmail.com).
Klinkt mooi met die verschillende kleuren, misschien iets voor mijn moeder.

Alvast bedankt.

Groetjes
Sofie

Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik15-1-2008 13:05:16

Dag Eva,

Kan je mij ook een fototje bezorgen?
(nathaliedechilly@pandora.be)
Alvast bedankt!
groetjes,

Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik15-1-2008 13:05:30

Dag Eva,

Kan je mij ook een fototje bezorgen?
(nathaliedechilly@pandora.be)
Alvast bedankt!
groetjes,

katleen

Meld misbruik30-3-2008 22:36:19

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...