Nu Online
Momenteel zijn er 677 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidegom: iets losser (West-vl)

14-1-2008 13:16:58
Hey, mijn kleed is al besteld maar de bruidegom heeft nog niets om aan te doen. Waar kun je leuke, jongere, lossere pakken kopen (liefst iets bruins) zonder dat het stukken van mensen kosten? Hij zou er graag maximum 300 euro voor geven (broek + vest + hemd en eventueel dasje) en graag in West-Vlaanderen. Huren ziet hij niet zitten.

Kent iemand een goed adresje?

Natacha B

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 793

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik14-1-2008 13:56:35

De winkel van Mexx in de winkelstraat in Brugge. Daar heb je toch wel wat keuze.
Misschien toch nog niet onmiddellijk gaan omdat de nieuwe collectie nog niet (helemaal) uit is.

Anders een pak huren? Ik heb er een hele mooie bruine gezien bij La Sposa in Roeselare, dat komt op ca. €120. Maar dat kan je dan achteraf niet meer aan doen...

Stefanie

Meld misbruik14-1-2008 15:52:54

Wel, ik heb zo ongeveer dezelfde situatie . Mijn kleedje heb ik al, mijn vriend nog niet zijn pak, maar hij houdt helemaal niet van het stijve gedoe met das, ondervestje enz...
Nu gaan we einde van de maand es gaan zien bij La Sposa en dan nog een andere winkele rond Roeselare om te huren.
Zowiezo is hij totaal geen 'kostuumman', dus om iets te kopen die dan toch maar in de kast hangt...
Succes met de zoektocht!

Vera
15-3-2008
 Meld misbruik14-1-2008 18:26:53

Hey,

Bij ons net hetzelfde. Mijn vriend is geen stijve costum man. Hij wou iets sportief, maar toch gekleed. In de WE for men hebben we zijn costum gevonden. Alles samen was ongeveer 160 euro en alles behalve het hemd kan hij nadien nog dragen.

Groetjes

Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik15-1-2008 9:31:18

Ik koop af en toe een pak en moet zeggen dat in die prijsklasse, de Zara zeker een aanrader is! Ook Suit Supply in Antwerpen zou heel betaalbare kwaliteitskostuums hebben. Neem anders eens een kijkje op hun site maar wacht idd tot de lente-collectie er is.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info