Terug naar overzicht
De winkel van Mexx in de winkelstraat in Brugge. Daar heb je toch wel wat keuze.Misschien toch nog niet onmiddellijk gaan omdat de nieuwe collectie nog niet (helemaal) uit is.Anders een pak huren? Ik heb er een hele mooie bruine gezien bij La Sposa in Roeselare, dat komt op ca. €120. Maar dat kan je dan achteraf niet meer aan doen...
Wel, ik heb zo ongeveer dezelfde situatie . Mijn kleedje heb ik al, mijn vriend nog niet zijn pak, maar hij houdt helemaal niet van het stijve gedoe met das, ondervestje enz...Nu gaan we einde van de maand es gaan zien bij La Sposa en dan nog een andere winkele rond Roeselare om te huren.Zowiezo is hij totaal geen 'kostuumman', dus om iets te kopen die dan toch maar in de kast hangt...Succes met de zoektocht!
Hey,Bij ons net hetzelfde. Mijn vriend is geen stijve costum man. Hij wou iets sportief, maar toch gekleed. In de WE for men hebben we zijn costum gevonden. Alles samen was ongeveer 160 euro en alles behalve het hemd kan hij nadien nog dragen.Groetjes
Ik koop af en toe een pak en moet zeggen dat in die prijsklasse, de Zara zeker een aanrader is! Ook Suit Supply in Antwerpen zou heel betaalbare kwaliteitskostuums hebben. Neem anders eens een kijkje op hun site maar wacht idd tot de lente-collectie er is.