Terug naar overzicht
Hallo,Om te antwoorden op je vraag... er zijn inderdaad nog mensen die "op latere leeftijd huwen" Wij, 48 en 42 huwden in mei 2007. Als fotograaf hadden wij een goede vriend die het puur als hobby doet, je kan misschien eens even rondvragen in je kennissenkring. Ook voor vervoer zorgde een kennis, en voor de uitnodigingen, menu's, enveloppendoos, bedankingen enz... zorgden we zelf. Je kan eventueel ook je licht eens opsteken in de plaatselijke kunstacademie, voor fotografie... maar dit vond ik nog terug op een verzoekje dat ooit op dit forum heeft gestaan. Misschien heb je hier wel iets aan?!RE: student fotografie aan de kust gezocht van: Angelino 22/08/2006 22:51:30 hallo Marleen,ik ben een beginnende amateur-fotograaf.ik ben van Roeselare, dus dat is al niet ver van de kustik heb een digitaal-reflex toestel, dus kwa kwaliteit kan ik zeker niet klagen.mijn vragen zijn, wat wil je precies allemaal ( jullie ideetjes ) wil je een album of wil je alles op cd-rom? de vergoeding voor mijn werk is bespreekbaar.indien intresse stuur me gerust een mail voor verdere info.mvg,Angelinoa.g.photoproductions@hotmail.com
Hey!Wij trouwen op mijn 40ste verjaardag en mijn verloofde wordt dit jaar ook 40.Nadeel van wat ouder te zijn is dat je veel meer mensen kent dan op je 20ste. Om de kosten te drukken (wij hebben al 100 personen familie én een grote vriendenkring) hebben wij een feestzaal gekozen waar we zelf voor de brouwer kunnen zorgen. Dit is werkelijk een héél pak goedkoper! Uiteraard moet je dan wel meer zelf organiseren. Succes ermee! groetjes, Peggy
als 'goede herder' heb ik vorig jaar enkele viering mogen voorgaan van mensen boven de veertig jaar: sterk, leuk en zinvol. Deze mensen hebben al wat meer levenservaring, weten waar het op aan komt en dit wordt dan ook verwoord in hunviering. Zalige momenten!goedeherder.be
ben zo blij iemand te horen van onze leeftijd en ook de vele tips. dank jullie wel en lieve groetjes vanwege mirke en rudy