Nu Online
Momenteel zijn er 586 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis is geboekt! Tip voor anderen...

14-1-2008 20:50:49
Hallo iedereen,

Afgelopen weekend hebben we de knoop (na toch wel wat nadenken, twijfelen en overwegen) doorgehakt en de huwelijksreis definitief geboekt! We gaan voor 15 nachten naar Griekenland, vertrekken op 6 mei (6 nachten Santorini, hotel Pantheon, hp, duplexsuite, en 9 nachten Kreta, hotel Royal Mare Village, Hersonissos, hp en vip kamer), met VIP selection.
Als er iemand in mei op die eilanden al geweest is, ervaring heeft met de hotels etc, is dat nog steeds erg welkom!!!

Verder nog een tip voor bruidjes en bruidegommen die de huwelijksreis nog moeten boeken... Wij hebben enkele reisbureaus afgelopen (toevallig, omdat we eerst misschien met een huwelijksreislijst wilden werken, maar dat hebben we uiteindelijk niet gedaan), en toch wel grote verschillen gezien. We hebben geboekt nu bij Rantour in Affligem, en zijn super-tevreden van de service en vooral van Marlies die ons verder geholpen heeft. Ze heeft echt haar uiterste best gedaan voor alternatieven, rondgebeld omdat er nog geen prijzen waren etc etc, en altijd met veel enthousiasme. 't Is niet om reclame te maken (en neen, ik heb geen aandelen bij Rantour :)), maar als 't goed is mag het ook gezegd worden :). Ik dacht dat het misschien wel een handige tip zou zijn voor mensen uit de wijde omgeving van Affligem...

Veel groetjes nog,

Tania

Tania
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 623

Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik15-1-2008 7:40:40

leuke tip want wij denken ook aan Griekenland of Italië als bestemming. Bij Rantour ben ik al geweest om een citytrip te boeken, maar ik had er niet aan gedacht om er langs te gaan voor onze huwelijksreis, maar nu ga ik toch even luisteren.
Geniet van je huwelijk(sreis)!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik15-1-2008 7:54:48

idd als het goed is mag het gezegd worden!!

veel hangt idd af van je reisbureau...

wij wilden heel graag hong kong en bali combineren (je komt er tenslotte niet iedere week) en in de eerste 2 reisbureaus was het absoluut niet mogelijk. Ik heb ook 5 weken ofzo op de offerte moeten wachten..

ik ging naar een ander reisbureau en op 2 dagen had ik een offerte met alles op en eraan wat ik wou!

Dus idd er is een groot verschil tussen reisbureaus!

Silke
15-5-2009
 Meld misbruik15-1-2008 20:20:33

Wij gaan waarschijnlijk naar Marokko.
Een paar dagen Marrakesh, een paar dagen woestijn en dan vanuit agadir nog een paar uitstappen doen.
Wij zijn echte liefhebbers van de arabische wereld! Hebben Turkije, Tunesie, Iran, Libië en egypte al gedaan en zijn compleet verliefd op dit werelddeeltje.
Dus ook de belangrijkste reis van ons leven zal ons hier naartoe gaan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums