Terug naar overzicht
leuke tip want wij denken ook aan Griekenland of Italië als bestemming. Bij Rantour ben ik al geweest om een citytrip te boeken, maar ik had er niet aan gedacht om er langs te gaan voor onze huwelijksreis, maar nu ga ik toch even luisteren. Geniet van je huwelijk(sreis)!
idd als het goed is mag het gezegd worden!!veel hangt idd af van je reisbureau...wij wilden heel graag hong kong en bali combineren (je komt er tenslotte niet iedere week) en in de eerste 2 reisbureaus was het absoluut niet mogelijk. Ik heb ook 5 weken ofzo op de offerte moeten wachten..ik ging naar een ander reisbureau en op 2 dagen had ik een offerte met alles op en eraan wat ik wou!Dus idd er is een groot verschil tussen reisbureaus!
Wij gaan waarschijnlijk naar Marokko.Een paar dagen Marrakesh, een paar dagen woestijn en dan vanuit agadir nog een paar uitstappen doen.Wij zijn echte liefhebbers van de arabische wereld! Hebben Turkije, Tunesie, Iran, Libië en egypte al gedaan en zijn compleet verliefd op dit werelddeeltje.Dus ook de belangrijkste reis van ons leven zal ons hier naartoe gaan.