Terug naar overzicht
Wij huwen op 14 mei en hebben komende maandag een afspraak met dj partysound.We gaan hem dan ook vastleggen en ons kontrakt tekenen want het begint te korten.Weet er iemand waar ik mijn bruidsboeket kan samenstellen?(regio Deinze).Alvast bedankt hiervoor.
Chantal, Kun jij mij een prijsiedde geven voor DJ Partysound? Alvast bedankt. Je kan mij mailen op sylvie_michiels@telenet.be
Tinneke,Normaal is het de men die het bruidsboeket meebrengt. Voor ons huwelijk heeft mijn man dat in Pittem gekocht. Daarvoor had ik hem in gesloten envelope een foto meegegeven van mijn trouwkleed en een klein stukje stof om de kleur ongeveer te kunnen inschatten. Verder had ik hem ook gezegd dat ik graag witte roosjes zie. Het was alleszins een prachtig boeket.
Heeft er iemand een idee wat de gemiddelde prijs van een DJ is? Ik heb er echt geen faluw idee van!Groetjes,Els
Dave,Veel van de prijs die een dj vraagt hangt af van de naam die ze al hebben.Ze zijn niet allemaal zo maar toch velen.Ik raad je aan van heel goed te luisteren naar andere mensen en zo te vergelijken.Neem vooral niet de goedkoopste uitschieter want dat zijn er die zich bewust onder de prijs zetten om aan werk te graken. En bovendien,ga er eens bij en niet alleen via internet.Dan kan je echt vergelijken en weet je wie het is.Daar moet je echt op letten want in groepen word er veel beloofd maar je weet nooit wie het zal worden.Groetjes en succes in de zoektocht.