Terug naar overzicht
Wij ontwerpen onze uitnodigingen zelf. Misschien moet je dat ook overwegen als je iets origineels wil. Anders is het idd altijd hetzelfde...Groetjes
ben niet zo creatief en heb dit een keer geprobeerd met kerstkaartjes en vond dat dit bij mij nogal "amateuristisch" overkwam dus niet echt de oplossing voor ons
Missch voortgaan op een toffe foto van jullie? En dan kan je de grootte en kleur van het kaartje en lettertype zelf kiezen. De drukker doet dan de rest.Succes alleszins!
hallo leen,je zou idd zelf een ontwerpje inelkaar kunnen steken, en dan eens bij je drukker langsgaan om te kijken wat hij hiermee kan doen!Wij gaan dat zo in ieder geval ook zo doen, mijn dochter van 6 heeft ons ontwerpje gemaakt, nu nog naar de drukker om ( wat bij te werken).veel plezier!!groetjes, sofie
Ik heb een nichtje dat fatstisch kan tekenen en wij vroegen haar om en soort sjabloontje voor ons te ontwerpen dat we dan voor uitnodigingen, misboekjes enz...kunnen gebruiken. DAn scannen ze dat in en kan je de kleur en vorm van de kaarten toch nog kiezen. Ik vond de standaard kaarten toch ook nogal gewoontjes, maar ja, da's natuurlijk kwestie van smaak hé...en het ontwerpje van mijn nichtje valt natuurlijk ook nog af te wachten of 't wat wordt...Succes!Amaryllisamaryllis.dieltiens@telenet.be
zwijg me erover... eerst heb ik half belgie afgezocht naar originele geboortekaartjes en nu ben ik op zoek naar iets leuks voor de trouw.. alles heb ik al gezien: flessenpost, blikjes, cd's, puzzels, perkamenten,.. maar niks echt naar mijn goestingUiteindelijk zat er in al die mappen 1 kaart bij die we mooi vonden en die gaan we dan maar nemen. Nog niks spectaculair, maar ja, het gaat er mee door..ik heb hier eens een tip gezien; meander.com of meander.bemaar toen ik bezig was met de uitnodigingen waren ze een hele maand op verlof. heb ook nog niks van hen gezien. verder zou je eens kunnen kijken op babygraphics die maken iets wat je leuk vindsucces
Wij hebben ze zelf ontworpen maar zondag jl zijn we naar een beurs geweest en daar hebben we hele mooie kaartjes gezien van d&d creations uit Aalter. Ze werken meestal met een foto van het koppel. Originele concepten en prachtig papier. Hun site: www.ddcreations.be
ah dank je weldie site van meanders.be is super mooi en die van babygraphics kunnen we mss ook wel iets mee doen, k ga er zeker vanavond eens kijkje op nemenalvast ongelooflijk bedankt allemaal voor de tips
bij leonieck doopsuiker in rijkevorsel hebben ze trouwens ook een map met mooie geboortekaarten. volgens die mevrouw kunnen ze er ook uitnodigingen van maken.maar ja, dan zit er nog een extra tussenpersoon tussen, dus ik denk dat het dan alleen maar duurder is.ik wou trouwens eerst vb een wijnfles nemen en daar een etiket op met de uitnodiging. ofwel zo een stuk chocolade met daarop de tekst..
Wij werken met een weddingplanner (merrymakers uit antwerpen) en zij zullen onze uitnodiging ontwerpen