Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele uitnodigingen

14-1-2008 22:53:20
we hebben op verschillende beurzen al verschillende drukkers ontmoet en telkens werken ze met dezelfde boeken met voorbeelden van uitnodigingen in. weet er iemand een drukker met origineler werk? lieft prov antwerpen

LEEN
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 877

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik14-1-2008 22:57:17

Wij ontwerpen onze uitnodigingen zelf. Misschien moet je dat ook overwegen als je iets origineels wil. Anders is het idd altijd hetzelfde...
Groetjes

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik14-1-2008 22:58:46

ben niet zo creatief en heb dit een keer geprobeerd met kerstkaartjes en vond dat dit bij mij nogal "amateuristisch" overkwam dus niet echt de oplossing voor ons

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik14-1-2008 22:59:03

ben niet zo creatief en heb dit een keer geprobeerd met kerstkaartjes en vond dat dit bij mij nogal "amateuristisch" overkwam dus niet echt de oplossing voor ons

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik14-1-2008 23:01:22

Missch voortgaan op een toffe foto van jullie? En dan kan je de grootte en kleur van het kaartje en lettertype zelf kiezen. De drukker doet dan de rest.
Succes alleszins!

SOFIE
7-6-2008
 Meld misbruik14-1-2008 23:06:20

hallo leen,

je zou idd zelf een ontwerpje inelkaar kunnen steken, en dan eens bij je drukker langsgaan om te kijken wat hij hiermee kan doen!
Wij gaan dat zo in ieder geval ook zo doen, mijn dochter van 6 heeft ons ontwerpje gemaakt, nu nog naar de drukker om ( wat bij te werken).
veel plezier!!
groetjes, sofie

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik14-1-2008 23:06:35

Ik heb een nichtje dat fatstisch kan tekenen en wij vroegen haar om en soort sjabloontje voor ons te ontwerpen dat we dan voor uitnodigingen, misboekjes enz...kunnen gebruiken. DAn scannen ze dat in en kan je de kleur en vorm van de kaarten toch nog kiezen. Ik vond de standaard kaarten toch ook nogal gewoontjes, maar ja, da's natuurlijk kwestie van smaak hé...en het ontwerpje van mijn nichtje valt natuurlijk ook nog af te wachten of 't wat wordt...

Succes!

Amaryllis
amaryllis.dieltiens@telenet.be

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik15-1-2008 7:42:11

zwijg me erover... eerst heb ik half belgie afgezocht naar originele geboortekaartjes en nu ben ik op zoek naar iets leuks voor de trouw.. alles heb ik al gezien: flessenpost, blikjes, cd's, puzzels, perkamenten,.. maar niks echt naar mijn goesting

Uiteindelijk zat er in al die mappen 1 kaart bij die we mooi vonden en die gaan we dan maar nemen. Nog niks spectaculair, maar ja, het gaat er mee door..

ik heb hier eens een tip gezien; meander.com of meander.be

maar toen ik bezig was met de uitnodigingen waren ze een hele maand op verlof. heb ook nog niks van hen gezien. verder zou je eens kunnen kijken op babygraphics die maken iets wat je leuk vind

succes

Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik15-1-2008 8:34:27

Wij hebben ze zelf ontworpen maar zondag jl zijn we naar een beurs geweest en daar hebben we hele mooie kaartjes gezien van d&d creations uit Aalter. Ze werken meestal met een foto van het koppel. Originele concepten en prachtig papier. Hun site: www.ddcreations.be

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik15-1-2008 9:02:35

ah dank je wel

die site van meanders.be is super mooi en die van babygraphics kunnen we mss ook wel iets mee doen, k ga er zeker vanavond eens kijkje op nemen

alvast ongelooflijk bedankt allemaal voor de tips

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik15-1-2008 9:34:35

bij leonieck doopsuiker in rijkevorsel hebben ze trouwens ook een map met mooie geboortekaarten. volgens die mevrouw kunnen ze er ook uitnodigingen van maken.

maar ja, dan zit er nog een extra tussenpersoon tussen, dus ik denk dat het dan alleen maar duurder is.

ik wou trouwens eerst vb een wijnfles nemen en daar een etiket op met de uitnodiging. ofwel zo een stuk chocolade met daarop de tekst..

Sofie
30-8-2008
 Meld misbruik15-1-2008 12:31:59

Wij werken met een weddingplanner (merrymakers uit antwerpen) en zij zullen onze uitnodiging ontwerpen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info