TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Suzy
16-4-2005
|
24-12-2004 8:17:47
Hallo Karen, Ik dacht er enkele weken geleden net zo over als jij. Ik heb zelfs overwogen om een tweedehands jurk te kopen. Maar je trouwt tenslotte maar één keer en dat mag toch wel een hele speciale dag zijn vind ik. Ik ben na enkele keren passen op mijn beslissing teruggekomen en heb gekozen voor een hele mooie bruidsjurk uit twee delen. Het topje kan dan eventueel wel achteraf met een zwarte broek gecombineerd worden. Ik ben op een beurs een stand tegengekomen van Farah. Een bruidshuis in Zwijndrecht dat jurken aanbiedt tegen lage prijzen en zelfs tweedehands jurken verkoopt. Ik ben er zelf niet geweest maar misschien loont het wel de moeite om er even langs te lopen. Veel succes met je zoektocht! Groetjes, Suzy
|
|
Lien
15-10-2005
|
26-12-2004 14:28:45
Hallo Karen, Nicole Cadin in Antwerpen heeft ook heel mooie dingen, trouwkleding, maar ook andere feestelijke dingen die je nog kan aandoen. Bijvoorbeeld mooie witte broeken, topjes, andere kleuren. Groeten Lien
|
|
Gaëlle
16-9-2005
|
27-12-2004 15:48:00
hoi
bij Princess in Antwerpen waren wel enkele leuke dingen die je achteraf nog kan aandoen (vooral als je het laat verven). succes ermee!
|
|
Karen
24-7-2005
|
2-1-2005 21:24:49
Hallo iedereen,
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben zelf van de kanten van Antwerpen, dus ik ga zeker eens bij Princess kijken en bij Farah heb ik ondertussen al een afspraak. Blijkbaar verhuren die ook trouwjurken !
Gaëlle, heb jij je kleed achteraf nog laten verven ? Is dit goed gelukt ?
Groetjes,
Karen
|
|
Gaëlle
16-9-2005
|
3-1-2005 14:22:45
hoi Karen
nee ik ben uiteindelijk voor een kleed gegaan dat ik nadien niet meer kan aandoen, van Linea Raffaelli.mijn grote dag moet nog komen trouwens,spannend he!maar mijn beste vriendin heeft haar kleed (eigenlijk twee stuks maar dat zag je niet) bij Princess gekocht en dan in het donkergroen laten verven, echt de moeite!veel succes ermee!
Gaëlle
|
|
Joke
|
3-1-2005 18:15:55
Hallo!
Ik wou ook eerst een kleed wat je nadien nog kan aandoen, en goedkoop en... Ben langsgeweest bij de naaister in ons dorp,nadat ik bij de anuna wat ideetjes was gaan opdoen, maar het idee kwam nog op ongeveer 700 euro uit, zonder dat je weet of het dat wel is wat je zoekt.
Heb dus mijn trouwkleed van rembo styling bij de anuna gekocht. Het kost wel 1000 euro, maar ik denk dat ik het topje nog ga aandoen, de rok wel niet.
Maar het is een unieke dag, dus...
Groetjes, joke.
|
|
Karen
24-7-2005
|
3-1-2005 19:11:15
Gaëlle,
Dat verven vind ik echt een goed idee. Ik zit hier ook aan te denken. Heeft jouw vriendin dat bij Princess zelf laten verven ? En kost dat veel, weet je dat ?
Nogmaals bedankt voor de tips !
Karen
|
|
Gaëlle
16-9-2005
|
4-1-2005 13:42:27
Hoi Karen,
Verven kan je laten doen bij elke betere nieuwkuis. Mijn vriendin heeft het niet bij Princess laten doen, maar ik weet niet of zij de mogelijkheid daarom niet aanbieden. Je neemt bij Princess best ook een afspraak voor je gaat. Succes!
Gaëlle
|
|
Karen
24-7-2005
|
12-1-2005 19:46:15
Suzy,
Ik ben bij Farah Love in Zwijndrecht geweest en ik vond er direct mijn 'goesting' aan een betaalbare prijs. Ze zijn er ook zeer vriendelijk en gewoon (niet uit de hoogte zoals in andere winkels).
Bedankt voor de tip, Karen
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|