Terug naar overzicht
Hey,Misschien een ideetje als je al even samen bent: wij hebben fotootjes van ons beiden van op vakantiebestemmingen genomen. Deze op chronologische volgorde naast elkaar geplaatst met daarbij telkens plaats + datum. Het laatste vakje: daar staat enkel een vraagteken met daarbij de plaats + ook een datum, nl. de plaats en datum van ons wettelijk huwelijk...Het is nu in voorontwerp bij de drukker momenteel kan ik je dus nog niets concreets tonen.Voor de menu willen we ook werken met foto's van op reis.Neem als uitgangspunt voor je uitnodiging iets wat jullie graag doen en je komt wel op ideetjes. Ook de klassieke boeken eens bekijekn (je vindt die oa bij Ava)helpen bij het vinden van inspiratie.
dank je wel. is het mogelijk om een voorbeeld door te sturen vanaf het moment dat jullie voorontwerp terug binnen is?groeten katrien
Hey,Mijn broer trouwt deze zomer en zal als uitnodiging een kinderfoto van beiden op de buitenkant plaatsen en dan als je de uitnodiging opent, een foto van hen beiden nu. Ik vind dit wel een tof ideetje. Groetjes, Mieke
heywij hadden een fles wijn als uitnodiging en bedanking. ik mail je deze avond wel foto's door.groetjessas
dag damesik heb men uitnodigingen zelf gemaakt en heb veel succes en nu ben ik bezig aan menukaartenvoor nieuwschierigen wil ik altijd fotos doostrurenvanessa.van.de.putte@telenet.begroetjes vanessa28juni2008