Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hooizolder of schuur gezocht

15-1-2008 15:30:54
Hallo!
Wij zijn op zoek naar een ouderwetse schuur in de regio West-Vlaanderen of Henegouwen voor ons trouwfeest. Het hoeft zeker niet te gaan om een feestzaal, gezien we qua eten alles zelf regelen. Het mag dus ook gerust een schuur van een boerderij zijn. Kan iemand ons aan een dergelijke locatie helpen?

Alvast bedankt!

Maaike
15-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 873

veerle
23-6-2008
 Meld misbruik15-1-2008 15:40:48

dan moet je eens zoeken op deze site : www.vanbelgie.be . Hof van de putte is een prachtige zolder in een prachtig boerenhof. Ben er zelf ook gaan kijken! een aanrader voor een mooie lokatie.

Silvie
29-3-2008
 Meld misbruik15-1-2008 17:26:21

wij trouwen in de roode poorte in Meetkerke, echte aanrader, wel snel volzet.
Ander alternatief: De Pottemaekershoeve, eveneens in Meetkerke

Succes !

Maaike
15-8-2008
 Meld misbruik15-1-2008 17:43:05

Mijn nichtje huwde in de roode poorte. Het was een heel mooie zaal. Ze was heel erg tevreden. In ieder geval bedankt voor de tips! Succes met jullie huwelijk!

els
28-6-2008
 Meld misbruik16-1-2008 16:25:05

In Oostkamp (bij Brugge) wordt er een schuur verhuurd bij een hoeve. Er is ook een binnenplein bij. Voor onze trouw was het te klein (meer dan 200 gasten) maar het is er wel mooi. En afgelegen, zodat je muziek kan maken.
Groetjes Els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...