Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Priester contacteren

15-1-2008 16:00:27
Hey iedereen,

Ik ben al een tijdje aan het proberen te bellen naar onze priester (Elverdinge), ben al langs geweest bij hem maar er was niemand thuis en heb ondertussen ook al een mailtje gestuurd om een afspraak te maken voor onze huwelijksmis, maar ik krijg maar geen antwoord. Hoe hebben jullie jullie priester bereikt? Hoeveel op voorhand hebben jullie een afspraak gemaakt met de priester?

Groetjes
Els

18/10/08

Els
18-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1000

evi
4-7-2009
 Meld misbruik15-1-2008 17:19:05

hey,
wij zijn van zonnebeke en trouwen 04 07 2009? wij trouwen voor de kerk in langemark, en hebben hem telfonisch kunnen bereiken, wel via antwoordapparaat maar hij heeft dan de dag na gewoon gebeld. als je hem zo niet te pakken krijgt zou ik mss een naar een mis gaan, en achter de dienst het hem eens vragen.

Johan

Meld misbruik16-1-2008 9:17:26

Dag Els,
blijven proberen of een briefje in de pastorie steken; wel vragen dat hij U contacteert, dan weet je dat hij uw brief ontvangen heeft.
Als je evenwel graag een eigen persoonlijke en intieme viering hebt, bvb. in de feestzaal, willen wij daar graag voor instaan!
goedeherder.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...