Terug naar overzicht
Hallo,Wij moesten die zelf kopen. We hebben dat gedaan bij JOKA-kaarsen in Roeselare... heel mooie kaarsen. Je vindt ze op hun site www.jokakaarsen.be ... je kan ze ook bestellen en dan sturen ze het op.Groetjes
Hallo,Gisteren zei onze pastoor dat het ne commeriele boel is rond die kaarts.Van hem moeten wij da nie kopen.Groetjes
hallo,ik denk dat het van pastoor tot pastoor afhangt. Toen wij gingen trouwen zei ook iedereen dat we een kaars MOESTEN gaan kopen. Ik heb dat toen gevraagd aan de pastoor en we kregen die gewoon van hem.Groetjes Wendy
Beste Christel,Tik eens "huwelijkskaars" in op google. één van de eerste sites is een kaarsenwinkeltje in Brugge, maar ze verkopen ook online denk ik. (ik denk 3e site, maar ben niet zeker...) Er zitten er hele mooie bij en ik denk vanaf 50 euro te krijgen als je niet teveel rare tekst of bijzonderheden wenst. GRoetjes,Amaryllis
Hallo,Bij de kaarskesprocesssie in lummen hebben ze ook hele mooie kaarsen.En ook leuke ideetjes voor bedankingen.Wij gaan er alvast naartoe.Gewoon bij google intikken en dan kan je al een beetje zien.Succes.Groetjes Evi
Hé Christel,Bond zonder naam heeft mooie huwelijkskaarsen en er steekt een mooie tekst bij. Daarenboven steun je nog een goed doel. Je vind een fotootje van de kaars als je op hun site gaat zoeken. typ gewoon bond zonder naam en huwelijkskaars in google.PS: Ik heb grote vermoedens dat ik jou ken.:o)PPS: mocht je zo'n kaars willen, laat me iets weten, mijn moeder is vrijwilliger en verkoopt de kaarsen van bond zonder naamEva (evamatheve@hotmail.com)
Wij moeten ook zelf voor de kaars zorgen.De pastoor laat ons daar vrij in; het hoeft geen saaie witte te zijn :o)Bij joka hebben ze idd hele leuke. Maar als dat te ver is, bij de Feest(b)engel in Hemiksem verkopen ze die ook. Wij hebben onze kaars daar besteld en betalen er +- €60 voor.Melissa29-03-2008