Terug naar overzicht
hallo aanstaand bruidje,bij ons in limburg, maasmechelen hebben we westhoven. daar verkopen ze stoffen om een trouwkleed te maken en als je wil zij maakt dat ook voor je. maar je moet redelijk op tijd zijngroetjes
hallo michelina , en naaister heb ik alzou je mij dat adres eens kunnen door geven dan kan ik daar eens gaan kijken groetjes
Hallo Karolien,Dit is het adres van Westhovens: Eisderbosstraat 37 3630 Maasmechelen. Het is een privéhuis (wel voldoende groot hoor) en je moet op afspraak gaan.Ik ben er vandaag geweest voor stof voor mijn stola. Het is een hele lieve en professionele mevrouw die mooie stoffen heeft. Verder heeft ze ook schoenen van het merk Sophie Sposa en lingerie. Echt wel een aanrader!!!!!Groetjes, Silvy
Hallo,In antwerpen-centrum, stoffen zaak JOËLLE, is gelegen in een zijstraat van de carnotstraat. Ben daar is gaan kijken voor stof voor ons mama en daar hebben ze veel keuze qua huwelijksstoffen. Succes verder, Anja 05.04.08
in mechelen nekkerspoel is er een enorme grote stoffenwinkel vlakbij het station. nekkertexik zoek het patroon van een stola in tule want dat zou ik zelf willen maken voor het huwelijk van mijn dochter. alvast bedankt
Dichtbij het museum van Tervuren, kan je naar het stoffen zaak 'L'ELIZABTH' vinden.Er is een enorme keuze stoffen voor huwelijk en avond'skledijen.de best is hun site te bekijken: www.lelizabeth.be Groetjes