Terug naar overzicht
Zaal de Westkant heeft een mooie tuin en de traiteur kies je zelf. www.dewestkant.be
Je kan ook eens informeren bij de zusterkes van de Abdij van Maele. Die hebben niet graag 's nachts een dansfeest IN het klooster maar de tuinen zijn prachtig en een tent vinden ze daar geen probleem. 't Is een prachtige locatie. Wij hebben uiteindelijk anders gekozen omdat wij ons feest niet in en tent willen geven, maar voor jullie kan het misschien een oplossing zijn? Je moet echt eens gaan kijken. Ik kwam er vorig jaar toevallig omdat er een tuinbeurs was en vond het echt mooi!GRoetjes,Amaryllis07-08-2009
Oh ja, ik vergeet nog te zeggen dat de viering daar dus ook kan en ze hebben ook een heel mooi klein kapelletje als je dat iets lijkt.GRoetjes,AMaryllis
Er is in Oostkamp een gerenoveerde schuur bij een hoeve die verhuurd wordt voor feesten. Er is ook een binnenplein bij. Het zijn vriendelijke mensen hoor. Voor ons was het jammergenoeg te klein, want wij hebben meer dan 200 genodigden, maar het is wel een aanrader. En vrij van traiteur indien gewenst.Groetjes Els
merci alvast voor de reacties. heb je gegevens van de mensen van de schuur of de naam in Oostkamp
De naam weet ik niet meer, maar ik heb wel het telefoonnummer : 0475/436034. Groetjes, Els.