Nu Online
Momenteel zijn er 739 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

reizen

15-1-2008 20:18:33
Wij zijn op zoek naar een originele huwelijksreis. Alle tips zijn welkom. Periode eind juni-begin juli

sarah
20-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 935

daisy
20-6-2009
 Meld misbruik15-1-2008 20:33:19

wij gaan naar Bali. Zeer mooi en betaalbaar

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik15-1-2008 20:40:47

hoi sarah, wij zijn er ook nog niet uit , we huwen op 06-06-2008...wanneer jullie?

Ann
30-8-2008
 Meld misbruik15-1-2008 21:58:39

Wij denken naar Cyprus te gaan. T schijnt het eiland van de liefde te zijn. Cyprus heeft veel mogelijkheden, zo denken wij onze reis te combineren met een mini-cruise (3 dagen) naar Israël. Een jeep-safari behoort er ook tot de mogelijkheden.
T is wel niet echt goedkoop, maar je moet ook niet lang vliegen.

groetjes en veel succes met je zoektocht,
Ann
30/08/08

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik15-1-2008 23:29:47

Wij denken toch enigszins origineel te zijn want - gezien wij geen echte strandliggers zijn - hebben wij geopteerd voor New York. Met de slechte koers van de dollar is dit momenteel eigenlijk een dikke aanrader!
Succes met de zoektocht!
Lien
16.02.2008

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik16-1-2008 7:49:53

wat bedoel je met origineel? een vriendin van mij wou een disney cruise doen, wat ik wel origineel vind... maar ja, het kan voor jou even goed iets anders zijn

- ijshotel
- disney cruise
- cruise alaska
- idd new york ofzo
- las vegas met grand canyon
- noorwegen, zweden

en dan heb je de meer traditionele
- bali
- mauritius
- zanzibar
- sechellen
- fiji
- australie
- nieuw zeeland

wat ook heel leuk is, is een safari.

Kim
28-6-2008
 Meld misbruik16-1-2008 8:05:48

Hey!

Wij gaan 8 dagen naar New York en 5 dagen naar Las Vegas..

Groetjes,
Kim

Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik16-1-2008 11:56:36

Na lang zoeken en veranderen van gedacht we gaan naar Gran Canari. we hebben de reis zelf geboekt en in elkaar gestoken (veeeeel goedkoper). We gaan daar een auto huren om het eiland te verkennen.

grtz.

anneleen

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik16-1-2008 16:38:54

Hallo,

een originele huwelijksreis kan je op verschillende maniere bekijken. Wij zijn op huwelijksreis geweest in Brazilïe maar dan in de sloppenwijken. We hebben erg mooie fantastische dingen gezien zoals afgelegen watervallen waaronder we zwommen enz maar het hoofddoel van onze reis was ontwikkelingssamenwerking. We hebben erg veel vriendelijke en sympathieke mansen leren kennen onder andere mensen die wonen in de sloppenwijk. Ze hebben speciaal voor ons daar een dankmis gegeven ter ere van ons huwelijk. We zagen schrijnende toestanden maar de liefde die we kregen van die mensen leeft elke dag zo hard voort in ons hart. Wij hebben dus een toeristische reis gecombineerd met wat liefdadigheid. Dit is misschien een niet zo voor de hand liggende optie maar volgens ons zeker aan te raden. Geen enkele reis had specialer kunnen zijn voor ons. We logeerden er bij een kennis. We hadden dus geen luxehotel en toch was het super, gewoon omdat je zoveel voldoening krijgt. Ik weet dat dit niet voor iedereen weggelegd is maar ik vond het toch de moeite de optie even aan te reiken.

Groetjes,
Isabel

sarah
20-4-2008
 Meld misbruik16-1-2008 19:13:42

Alvast bedankt voor de tips. Ons oorspronkelijke idee was een cruise naar Alaska gecombineerd met5dagen NY maar we vrezen voor de leeftijd van de medepassagiers bij een cruise, zeeziek, te luidruchtig?, daarna ging onze interesse naar Sorrento, Italië maar eigenlijk mag het toch iets specialer zijn. Juni-juli is geen goede periode voor Sri LAnka en MAlediven...

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik16-1-2008 21:12:22

ale sarah... cruise alaska!! Dat moet je zeker doen... lijkt me echt SUPER!

Moet je wel eerst eens uittellen wat je aan excursies kwijt bent, want dat tikt wel lekker aan!! Maar ja, als je daar toch bent moet je wel alles zien he!

wij doen hong -kong, dan ubud in bali (daar trouwen we) en dan strandvakantie in bali

is misschien niet origineel, maar we hebben overal prive zwembad, butler en limousinetransfers. Doe je ook niet alle dagen he!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...