Terug naar overzicht
hi, ik ben ook uit die regio. Wij trouwen op 27 september 2008 :-) in De Castel te Herne. We waren ook gaan kijken naar ter heyde, maar was een groot prijsverschil tussen beiden. Bovendien vond ik Ter Heyde qua locatie ook niet zo mooi. Bij de Castel vond ik ze ook vriendelijker. Ik kijk er alvast naar uit om te trouwen :-)Succes nog Els
Hey Christoph, Wij wonen in Gooik (waar Ter Heyde is) en ik kan u wel zeggen dat Ter Heyde een heel goeie naam heeft!Zowel qua eten als qua infrastructuur is het zeker een aanrader. Wel is de feestzaal gelegen in de kleine baantjes van Kester waardoor het voor mensen die niet uit de buurt zijn moeilijk te vinden kan zijn.De prijs is zoals overal een beetje (misschin lijkt het soms duurder, maar als je ziet wat je ervoor in de plaats krijgt...)Ook prijs-kwaliteit bij ons in de gemeente is Het Krekelhof...Toch gaat onze feest in De Parel (Denderwindeke) door, omdat onze datum blijkbaar veel gekozen wordt.Veel succesIlse
Hallo, wij zijn in december gaan eten in ter Heyde, en ik moet zeggen, het was daar allemaal heel verzorgd, echt heel lekker eten, pico-bello !Succes bij jullie zoektocht naar een geschikte zaal :-)Elke
Beste,Ben hier al 2 maal naar een huwelijksfeest geweest. Alletwee de feesten waren super geslaagd. Mooie tuin en zaal. Lekker eten en goede ambiance.ter Heyde heeft een zeer goede naam en is zeer gekend in de streek. Que prijs is het te vergelijken met de Waerboom in Groot-Bijgaarden.