Terug naar overzicht
Hey,wij zijn vandaag al eens een kijkje gaan nemen en in veel winkels hangt al de nieuwe kindercollectie. We hebben ideetjes opgedaan bij Follieke en C&A. Het komt op ongeveer 50-60 euro per kindje (zonder schoenen). Zaterdag gaan we al eens samen met de ouders gaan kijken want we vrezen dat de er al veel weg gaat zijn als we nog langer wachten (communieperiode), ookal trouwen we maar 12 juli.
Ik denk dat het nu wel het ideale moment is: nieuwe collectie en ook de communiekleren zijn bijna binnen.1 tip: ik ben vooraf zonder de mama's en kindjes gaan kijken voor de kleren. Zo wist ik waar ze mijn zin hadden. Daarna ben ik samen met de mama's en kindjes gegaan, ze hebben elk 2 outfits gepast en op een half uur was ik klaar. En de mama's super blij dat ze niet een hele namiddag met zeurende kindjes kleren moesten passen.
hey sofie, wij trouwen ook op 17 mei!! Tegen ons hebben ze gezegd half januari.. moet zeggen dat ik de meisjes al heb aangekleed uit de communiecollectie. Mijn zoontje van 1,5 nog niet, want voor de kleintjes is er nog niet veel binnen!succes!
bij filou en co hebben ze leuke dingen, ben vandaag al eens gaan kijken en dit weekend ga ik eens met mijn schoonzus en een paar kindjes passen.
Heykes,De nieuwe collectie voor kinderen is al een tijdje uit. ik ben voor mijn bruidsmeisje gaan kiezen uit de communiekledij in Inno Gent bij het merk CKS. voor 100.00 euro had ik een broekje, topje en trui. Ze kreeg er nog een uurwerkje bij! Groetjes,