Terug naar overzicht
Neem eens een kijkje en neem eens contact op met all party events menen via www.allpartyevents.be Zij werken samen met verschillende accordeonisten en violisten.Je mag gerust mijn groeten doen: michiel van discobar sounddelight. Je zal dan steeds de beste prijs krijgen: lees prijs indien je ze rechtstreeks zelf zou boeken bij de artiest.Met vriendelijke groetenDiscobar Sound DeLightwww.sounddelight.be 0486/344.274
Hallo Steve,ik ben professioneel violiste en speel geregeld huwelijksrecepties met andere strijkers of begeleid door piano.Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com.Mvg,Sanderijn
Ik ken een fantastisch duo:ambi puur!Alle genres,heel wat instrumenten:keyboard,trompet,accordeon,evt Decap orgel,da's pas origineelGa eens kijken op hun webstek:www.ambi puur.beAmbiance en originaliteit verzekerd!Veel succes met jullie huwelijk!maryse.speelhof@live.be
Hallo,Zoek je iets uniek ? Mail eens naar info@akutaluma.be..www.akutaluma.be..Ik ben beroepsaccordeoniste in alle genres.Hartelijke groetjesSusanna