TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Michiel
|
16-1-2008 19:03:09
neem eens contact op met All Party Events in menen.
www.allpartyevents.be .
Zij beschikken over diverse zangers en zangeressen die dit wekelijks doen in west en oost vlaanderen.
Doe de groeten van discobar sound DeLight en u ontvangt zeker de beste prijs! evenveel als u ze rechtstreeks zou boeken.
Indien u surft naar www.allpartyevents.be kunt u alles terugvinden.
Met vriendelijke groeten Discobar Sound DeLight www.sounddelight.be
|
|
Michiel
|
16-1-2008 19:03:24
neem eens contact op met All Party Events in menen.
www.allpartyevents.be .
Zij beschikken over diverse zangers en zangeressen die dit wekelijks doen in west en oost vlaanderen.
Doe de groeten van discobar sound DeLight en u ontvangt zeker de beste prijs! evenveel als u ze rechtstreeks zou boeken.
Indien u surft naar www.allpartyevents.be kunt u alles terugvinden.
Met vriendelijke groeten Discobar Sound DeLight www.sounddelight.be
|
|
Lien
16-2-2008
|
16-1-2008 23:55:46
www.davidenkoen.net twee mooie mannenstemmen, een akoestische gitaar, een piano en een uitgebreid repertoire met ruimte voor aanvullende nummerkeuze. Ze hebben voldoende ervaring om ook van jouw dag een onvergetelijk en emotionele dag te maken :-) Ik kan natuurlijk zelf niet zeggen of ze die dag nog beschikbaar zijn maar via hun website kan je hen contacteren. Veel succes! Lien 16.02.2008
|
|
sanderijn
|
17-1-2008 11:28:16
Hallo Kelly, ik werk als pianiste organiste vast samen met zangeres, wel klassiek maar bijzonder stijlvol repertoire. Je mag gerust een repetitie bijwonen. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn
|
|
Sarah
15-9-2007
|
17-1-2008 12:25:50
Hey Kelly
Wij hadden de mensen van Amantes, en ze waren gewoon super !! Neem eens een kijkje op hun website http://www.amantes.be
Er staan ook demos.
Geniet nog van de voorbereidingen.
Groetjes, Sarah 15*09*07
|
|
Tom
|
18-1-2008 2:35:41
Dag Kelly
Het koperkwintet IMPERIAL BRASS heeft ook een zangeres. Je kunt op de site www.imperialbrass.be onder 'repertoire' een 60tal luisterfragmenten beluisteren (waaronder een vijftal zangnummers). Alle info vind je terug op de site!
Vriendelijke groeten, Tom
|
|
Ilse
|
22-1-2008 8:22:21
Dag Evy,
Ben je op zoek naar een origineel trio (duo is trouwens ook mogelijk hoor) in een ongewone bezetting, kijk dan zeker eens op www.yune.be ! Je bent trouwens zelf vrij om je nummers te kiezen !
Groetjes en veel succes,
Ilse
|
|
Ilse
|
22-1-2008 8:22:46
Dag Kelly,
Ben je op zoek naar een origineel trio (duo is trouwens ook mogelijk hoor) in een ongewone bezetting, kijk dan zeker eens op www.yune.be ! Je bent trouwens zelf vrij om je nummers te kiezen !
Groetjes en veel succes,
Ilse
|
|
Ans
|
20-3-2008 13:18:25
Als U nog niet voorzien bent, stuurt U me dan maar even een email met de precieze datum en locatie, dan kan ik U een aanbod toesturen en wat nummers laten horen.(ans@abtproducts.nl). We komen er vast wel uit.
|
|
Ans
|
20-3-2008 14:45:42
Als U nog niet voorzien bent, stuurt U me dan maar even een email met de precieze datum en locatie, dan kan ik U een aanbod toesturen en wat nummers laten horen.(ans@abtproducts.nl). We komen er vast wel uit.
|
|
Manuela
|
31-3-2008 16:13:46
Beste Kelly,
een grote aanrader is Patrick Fakkel! Hij is een schitterend muzikant/zanger en bespeelt verschillende instrumenten en doet ook verschillende genres, heel veelzijdig dus. Hij werkt samen met éen voor éen zeer goede muzikanten, dus je kan zelf het bandje samenstellen volgens uw smaak. Die mensen zijn zeer professioneel en niet te duur. Je kan hem bereiken op: 09 223 81 26 of 0495 47 39 36 Succes!
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|