Terug naar overzicht
Beste,Bel eens naar all party events menen.u kunt hen bereiken via www.allpartyevents.be alle gegevens staan op de contactpagina... Hij weet mensen die dit doen voor weinig geld.Met vriendelijke groetenDiscobar sounddelightwww.sounddelight.be
bij de fotowinkels hebben ze dat ook.
hallo,Kijk eens op www.eurogifts.com . Zij doen relatie geschenken en je kunt ook de catalogus downloaden. Wij hebben hem aangevraagd via de post. Veel succesSaar(19/07/2008)
Hallo Leen,Allereerst wil ik je zeggen dat ik dit een heel leuk idee vind om sleutelhangers te laten maken. Origineel ook.Ik weet niet van welke regio jij bent,maar ik weet dat ze dit bij verschillende fotografen wel doen,onder andere ook bij Portrait Studio's.Deze zijn toch vrij gekend denk ik en hebben ook verschillende winkels.Anderzijds kan ik je zeggen dat mijn zus die ook maakt,zij heeft een eigen krantenwinkel maar doet ook balonnen en bedrukkingen enzo en maakt ook sleutelhangers. Deze zijn in plastiek en er kan langs 2 kanten een foto gebruikt worden,dezelfde of 2 verschillende.Als je mij laat weten waar je woont kan ik je misschien verder helpen.Je mag mij hierover ook persoonlijk mailen als je dat wil. tomanneke@hotmail.comGroetjes Ann
hey bedankt allemaal voor de tips, het zou niet echt met een foto moeten maar een rune (oud germaans schrift) en elke tafel zou een rune krijgen, de gasten krijgen bij het binnenkomen een rune als sleutelhanger zodat ze weten aan welke tafel ze moeten gaan zitten en hebben ze ineens een bedankje en aandenke aan onze trouw
@ Leen@ SaarMijn ventje is zelstendig en hij heeft vandaag een folder gekregen van de firma eurogifts. Daar staan metalen sleutelhangers in voor 1.48euro vanaf 100 stuks met gratis gravure (instelkosten 59,50 euro). Als je wil scan ik de brochure even in en stuur ik ze door per mail.Sandra12/04/2008
hoi san, heb er gisteren een mail van gekergen dat ze zo'n kleine oplages niet maken, omdat we 14 verschillende gravures willen (elke tafel een andere)