Nu Online
Momenteel zijn er 348 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

sleutelhangers laten maken

16-1-2008 17:56:15
weet er iemand waar je sleutelhangers kan laten maken? we zouden als bedankje sleutelhanges willen laten maken in een bepaalde vorm maar weet niet waar ik ervoor terecht moet.
materiaal weet ik nog niet, ijzer, hout of plastiek

LEEN
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 613

Michiel

Meld misbruik16-1-2008 18:58:08

Beste,

Bel eens naar all party events menen.

u kunt hen bereiken via www.allpartyevents.be

alle gegevens staan op de contactpagina... Hij weet mensen die dit doen voor weinig geld.

Met vriendelijke groeten

Discobar sounddelight
www.sounddelight.be

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik16-1-2008 20:50:17

bij de fotowinkels hebben ze dat ook.

Saar
19-7-2008
 Meld misbruik16-1-2008 21:04:55

hallo,
Kijk eens op www.eurogifts.com . Zij doen relatie geschenken en je kunt ook de catalogus downloaden. Wij hebben hem aangevraagd via de post.
Veel succes
Saar
(19/07/2008)

Ann
9-5-2009
 Meld misbruik16-1-2008 21:27:14

Hallo Leen,

Allereerst wil ik je zeggen dat ik dit een heel leuk idee vind om sleutelhangers te laten maken. Origineel ook.
Ik weet niet van welke regio jij bent,maar ik weet dat ze dit bij verschillende fotografen wel doen,onder andere ook bij Portrait Studio's.Deze zijn toch vrij gekend denk ik en hebben ook verschillende winkels.
Anderzijds kan ik je zeggen dat mijn zus die ook maakt,zij heeft een eigen krantenwinkel maar doet ook balonnen en bedrukkingen enzo en maakt ook sleutelhangers. Deze zijn in plastiek en er kan langs 2 kanten een foto gebruikt worden,dezelfde of 2 verschillende.
Als je mij laat weten waar je woont kan ik je misschien verder helpen.
Je mag mij hierover ook persoonlijk mailen als je dat wil. tomanneke@hotmail.com

Groetjes Ann

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik16-1-2008 21:41:29

hey

bedankt allemaal voor de tips, het zou niet echt met een foto moeten maar een rune (oud germaans schrift) en elke tafel zou een rune krijgen, de gasten krijgen bij het binnenkomen een rune als sleutelhanger zodat ze weten aan welke tafel ze moeten gaan zitten en hebben ze ineens een bedankje en aandenke aan onze trouw

San
12-4-2008
 Meld misbruik17-1-2008 19:09:32

@ Leen
@ Saar

Mijn ventje is zelstendig en hij heeft vandaag een folder gekregen van de firma eurogifts. Daar staan metalen sleutelhangers in voor 1.48euro vanaf 100 stuks met gratis gravure (instelkosten 59,50 euro). Als je wil scan ik de brochure even in en stuur ik ze door per mail.

Sandra
12/04/2008

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik18-1-2008 7:16:39

hoi san, heb er gisteren een mail van gekergen dat ze zo'n kleine oplages niet maken, omdat we 14 verschillende gravures willen (elke tafel een andere)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...