Terug naar overzicht
Mijn zus is in september naar Cuba gegaan en ze heeft daar veel regen en overstroomde wegen tegen gekomen :s ik veronderstel dat je dat niet echt wil....
Ook wij willen heel graag één van die 3 als huwelijksreis? We trouwen 29 augustus en zouden dus begin september vertrekken maar aangezien het daar orkaanseizoen is kunnen we geen enkel van deze bestemmingen doen jammer genoeg :-(GroetjesKim
Yep, hurricane season.Je zult niet per se een orkaan op je dak krijgen, maar de kans is toch aanzienlijk, en volgens mij vergalt dat toch wel je "romantische" reis.Wij willen eind augustus op reis en van ons hele verlanglijstje heeft het reisbureau er maar één niet geschrapt: Bali. Zelfs over Mauritius en de Malediven had ze haar twijfels (regenseizoen)...Groetjes,Karlowww.080808.tk
Welja, in zo een hevige regenbui heb ik echt geen zin op huwelijksreis vandaar dat we aan het uikijken zijn naar iets anders. Ook thailand kwam in aanmerking maar daar is het naar het schijnt regenseizoen dus nu denken we dan maar egypte en mss eens in een andere periode wanneer het geen orkaanseizoen is naar cuba.GroetjesKim
Ik heb enkele jaren terug een rondreis in Thailand gedaan in september. Wij hebben op 3 weken tijd misschien 2 dagen gehad dat het even een half uurtje (wel hard) regende. In september zou ik het zeker niet laten om naar Thailand te gaan!! Wij hebben 99% van de tijd prachtig weer gehad en die enkele regendruppels die we gevoeld hebben deden toen zelfs deugd!Onze huzelijksreis in september gaat naar Bali.groetjesMarleen