Terug naar overzicht
Hey Wendy,Ik heb vanmorgen ietwat dezelfde vraag gesteld. Kijk eens op de volgende pagina en je vindt al heel wat reacties ;)Groetjes
Hoi Wendy,Zelf ben ik al op enkele citytrips geweest. De absolute topper is volgens mij in Europa Barcelona. In Barcelona is het eind september nog redelijk weer, het is een gezellige stad en er is toch aardig wat te zien. Echt een aanrader voor jullie, denk ik.Veel succes,Kim
ben er nog nooit geweest, maar marrakech en dubrovnik spreken me sinds ik de brochures heb, enorm aanop www.zoover.nl kan je vb ingeven barcelon en dan zie je wat anderen erover zeggen
Ook Praag en Parijs zijn denk ik wel aanraders voor een huwelijksreis. Allebei heel romantische steden!Groetjes,Caroline
Praag is fantastisch mooi! Barcelona is ook de moeite. Voor de rest heb ik er niet zoveel ervaring mee.
Londen en Parijs zijn klassiekers maar altijd de moeite. Praag is héél mooi, maar wordt drukker met het jaar. Onbekender maar even mooi als Praag is Budapest, ook vrij goedkoop. Barcelona is leuk, Madrid echter niet, veel te veel drukte. Dicht bij huis vond ik Rotterdam en Den Haag ook de moeite.Wenen is naar het schijnt ook leuk, maar heb ik zelf nog niet gezien.
rotterdam en den haag vind ik nu niet echt iets voor een huwelijksreis...
Wij gaan ook op huwelijks-citytrip! :-) Waarschijnlijk naar Barcelona...Groetjes,Kim