Nu Online
Momenteel zijn er 578 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

citytrip ipv huwelijksreis

16-1-2008 21:57:39
hallo iedereen,
op 27 september is het voor ons eindelijk zover. alles ligt zo goed als vast...alleen...onze huwelijkreis.
aangezien wij 2 kinderen hebben ,waarvan ééntje schoolplichtig ,zouden we niet op huwelijksreis gaan .omwille van het feit dat er niemand is om ze op te vangen hadden we besloten om niet op reis te gaan.
nu heb ik het voorstel gekregen van mijn schoonzus om de kinderen een paar dagen bij haar te brengen zodat we ook is tijd hebben voor elkaar. daarom denk ik eraan om mijn ventje een citytrip cadeau te doen.
ikzelf ben nog nooit verder geweest dan onze belgische kust. zijn er mensen die al eens een citytrip gedaan hebben? en welke steden zouden jullie zeker aanraden?
alvast bedankt

wendy
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1383

evy
1-3-2009
 Meld misbruik16-1-2008 22:02:14

Hey Wendy,

Ik heb vanmorgen ietwat dezelfde vraag gesteld. Kijk eens op de volgende pagina en je vindt al heel wat reacties ;)

Groetjes

Kim

Meld misbruik17-1-2008 8:58:25

Hoi Wendy,

Zelf ben ik al op enkele citytrips geweest. De absolute topper is volgens mij in Europa Barcelona. In Barcelona is het eind september nog redelijk weer, het is een gezellige stad en er is toch aardig wat te zien. Echt een aanrader voor jullie, denk ik.

Veel succes,

Kim

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik17-1-2008 9:18:33

ben er nog nooit geweest, maar marrakech en dubrovnik spreken me sinds ik de brochures heb, enorm aan

op www.zoover.nl kan je vb ingeven barcelon en dan zie je wat anderen erover zeggen

Caroline
27-10-2007
 Meld misbruik17-1-2008 10:04:18

Ook Praag en Parijs zijn denk ik wel aanraders voor een huwelijksreis. Allebei heel romantische steden!

Groetjes,
Caroline

Els
30-5-2008
 Meld misbruik17-1-2008 13:32:49

Praag is fantastisch mooi! Barcelona is ook de moeite. Voor de rest heb ik er niet zoveel ervaring mee.

K
7-7-2007
 Meld misbruik18-1-2008 13:48:23

Londen en Parijs zijn klassiekers maar altijd de moeite. Praag is héél mooi, maar wordt drukker met het jaar. Onbekender maar even mooi als Praag is Budapest, ook vrij goedkoop. Barcelona is leuk, Madrid echter niet, veel te veel drukte. Dicht bij huis vond ik Rotterdam en Den Haag ook de moeite.
Wenen is naar het schijnt ook leuk, maar heb ik zelf nog niet gezien.

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-1-2008 15:04:12

rotterdam en den haag vind ik nu niet echt iets voor een huwelijksreis...

Kim
28-6-2008
 Meld misbruik21-1-2008 16:41:31

Wij gaan ook op huwelijks-citytrip! :-) Waarschijnlijk naar Barcelona...

Groetjes,
Kim

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums