TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
San
12-4-2008
|
16-1-2008 23:06:30
Ik ben vorige week gaan kijken voor schoenen bij Lieben. De mevrouw was inderdaad zeer vriendelijk. Ik vond het wel een klein winkeltje maar beter klein en vriendelijk, goede service dan een grote zaak met geen service. Moest ik mij kleedje nog niet hebben gekocht dan zou ik daar wel mijn kleedje gevonden hebben.
Succes de zaterdag.
Sandra 12/04/2008
|
|
amalia
24-5-2008
|
17-1-2008 16:53:39
Mijn kleed komt ook van bij Lieben. En soms kan je geluk hebben met je kleed (zoals bij mij). Ik heb héél veel korting gehad omdat mijn kleed de laatste was. Ik moest wel snel beslissen, maar als je je droomkleed gevonden hebt, moet je niet lang twijfelen. Ik heb van een tante een cadeaubon voor mijn lingerie gekregen van bij Lieben en omdat ik tijdens de opendeurdagen bij Lieben ben geweest, krijg ik nog eens korting op mijn lingerie. Christian, de eigenares, is een heel vriendelijke mevrouw en zegt ook wel als een kleed u niet echt staat, op een beleefde manier natuurlijk. De winkel zelf is misschien wel klein, maar ze hebben ook een magazijn waar ze ook heel wat kleedjes hebben. Tot slot wou ik ook nog even zeggen dat ik toen ik ben gaan kijken voor een kleed geen afspraak moest maken. Ze zei dat ik gewoon in de kleedkamer mocht gaan en Christian bracht me allerlei modelletjes van kleedjes. Ik vind de sfeer er ook heel huiselijk. Maar dat is mijn gevoel maar, he. Dus zoals je ziet, ben ik ook HEEEEEL tevreden over Lieben.
Groetjes, Amalia
|
|
Katrien
18-8-2007
|
17-1-2008 18:39:05
Hoi, Zelf kwam mijn kleed ook van bij Lieben. Het eerste wat ik had aangehad...en erbij gebleven! Ook mijn schoenen, juwelen en haaraccessoires kwamen van daar. Christian is echt een soort van 'moederke' zeg maar. Heel vriendelijk, je mag passen zoveel als je wilt,... De winkel had idd groter gemogen, maar ik zou er zeker teruggaan! Ook mijn vriendin (getuige) die nu gaat trouwen is al daar geweest en zeer tevreden!
Good luck, Katrien www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
|
|
Sa
24-5-2008
|
17-1-2008 20:05:52
Hoi
ook mijn kleedje is besteld bij Lieben de mevrouw is heel vriendelijk en behulpzaam er heerst een soort van huiselijke sfeer omdat het klein is is het juist zo gezellig . Volgende maand moet ik gaan passen voor het eerst na mijn bestelling kijk er zo naar uit . zeker een aanrader
grts 24/5/2008
|
|
Katrien
18-8-2007
|
21-1-2008 19:06:09
Hoi,
En, hoe is't geweest? Ben nieuwsgierig! Op katrienvreven@pandora.be mag je me mailen.
Groetjes, Katrien
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|