Terug naar overzicht
Beste AnnemiekIk heb zelf mijn trouwkleed gekocht bij Mia Monta te Zottegem... een hele afstand misschien voor jou maar echt een heel goede service, heel toffe mensen en vrij prijselijk voor een kleed totaal op maat gemaakt. Ik betaalde 1360 euro met mijn schoenen erbij. Ik heb een confectiemaat 54 en ben dolgelukkig. Je kan het kleed laten aanpassen naar je eigen smaak... strapless, toch liever een brede schouderband, kleuren wijzigen,... alles wordt perfect op maat gemaakt. Wanneer is je trouwdatum voorzien? Welk maatje heb je?Claudia08-08-2008
hoi Annemiek ik zou daar niet naartoe gaan ik heb mijn jurk en de bruidsmeisjes jurken en kostuum van mijn man en jonkertje daar jammergeoeg vandaan.ze zegt dat het de echte jurken zijn maar ze komen zo uit china vandaan.slechte kwamliteit en slecht afgewerkt.door de telefoon en als je daar voor het eerst komt is ze erg aardig maar als er dan iets is dan is ze niet meer zo aardig.Ik ben niet de enige lees maar eens op www.trouwforum.nl en doe dan eens op zoeken het gouden hart of aranka diephuis dan kan je alles lezen.Er zijn dan ook veel positieve dingen over haar gezegd maar ze verdenken dat zij die zelf plaatst.Ik heb nu contact met nog 4 bruiden die ook opgelicht zijn door haar en wij gaan nu aktie tegen haar ondernemen.Kijk voor fotos van onze kleding eens op mijn site vooral de pakken waren erg, niet passend allemaal rafels overal en geen knoopsgaten in de jasjes.http://rokiraley04.hyves.nl/
Hallo Helga en Claudia,Bedankt voor jullie reacties.Ik heb mijn jurk inmiddels bij La Rose in Utrecht gekocht. Ik had toch niet zo`n goed gevoel over het gouden hart.Vriendelijke groet,Annemiek
Niet doen.Heb november 2007 mijn jurk daar besteld en nu tot op heden nog niets binnen En wordt zeer rot te woord gestaan. Lees ook andere forums over haar .