TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tiny
26-2-2011
|
17-1-2008 16:29:29
Misschien kan je eens gaan kijken bij Diana David te Wolvertem, daar hebben ze eenvoudige en stijlvolle jurken. Daar stel je zelf je droomjurk samen.
|
|
Tiny
26-2-2011
|
17-1-2008 16:29:46
Misschien kan je eens gaan kijken bij Diana David te Wolvertem, daar hebben ze eenvoudige en stijlvolle jurken. Daar stel je zelf je droomjurk samen.
|
|
Barbara
12-7-2008
|
17-1-2008 16:33:20
Hallo, hartelijk dank voor de tip, maar daar ben ik al langs geweest. ze hebben er inderdaad eenvoudige stijlvolle jurken, maar ik had het er zo moeilijk mee een idee te krijgen van hoe mijn kleedje er uiteindelijk zou uitzien... aan elk gepast model zouden ze wel dit of dat veranderen en dan nog eens die of deze stof gebruiken...zo veel veranderingen zodat ik echt geen idee meer had van wat het zou worden!! Maar je voelt me idd goed aan, want dat is zowat de stijl die ik zoek! Groetjes
|
|
Céline
24-5-2008
|
17-1-2008 16:35:45
Ik weet niet van welke streek je bent, maar ik laat mijn jurk ontwerpen en maken bij Couture Lucrèce in Eernegem. Zij luistert naar wat je wil en maakt dan een paar ontwerpen waaruit je kunt kiezen.
Succes ! Céline
|
|
Barbara
12-7-2008
|
17-1-2008 16:40:10
Wat ligt er in de buurt van Eernegem? Is dat West-Vlaanderen of Oost-Vlaanderen? En welk budget mag je uittrekken indien je door hen een kleedje laat ontwerpen? Alvast bedankt!
|
|
KATLEEN
26-7-2008
|
17-1-2008 17:28:16
hallo, de kleedjes van Anne Belin zijn heel duur (ik heb iets gepast van 3000 euro). Ik had ook op elk kleed een opmerking (bv. het bovenste deel vind ik mooi en het onderste niet of omgekeerd, geen parels, geen tralala...). Uiteindelijk ga ik mijn kleed laten maken door een naaister, zo kan je je eigen zin doen.
|
|
Céline
24-5-2008
|
17-1-2008 17:31:27
Eernegem ligt niet ver van Brugge. Prijs van kleed is moeilijk te zeggen, veel hangt ook af van de stof die je kiest. Ik zou zeggen vanaf 2000 euro. Kan ook meer of minder zijn. Céline
|
|
Barbara
12-7-2008
|
17-1-2008 17:44:07
Ik heb er ook al vaak aan gedacht een kleedje te laten maken, maar het feit dat ik niet goed weet hoe het er uit moet zien, houdt me wat tegen. Ik weet heel goed wat er echt niet aan mag zijn en hoe het er zeker niet moet uitzien, maar hoe ik hetdan wel precies wil weet ik niet goed! Hadden jullie dat ook of wisten jullie wel precies wat jullie wilden? Groetjes
|
|
Joke
19-4-2008
|
17-1-2008 18:26:12
Kan je in de meeste winkels niet een beetje je ding doen? Ik heb een kleedje gekozen op de vorm en de stof ervan, tule, bloemen en parels laat ik eraf halen, helemaal geen probleem voor de verkoopsters! Zo heb ik ook een eenvoudige jurk, die me toch niet al te veel kost.
Joke
|
|
Lore
5-7-2008
|
17-1-2008 18:34:09
Dag Barbara,
Ik heb een trouwjurk van Oni Onik. Het is heel eenvoudige rok en haltertop in ruwe zijde, bijna geen versiering, maar het valt op door de bijzonder mooie snit.
Misschien wel eens de moeite waard om te proberen. Baseer je niet te veel op hun website...ik vind hun hoeden en accesoires niet zo mooi. Ook de foto's en de modellen op de site zijn niet echt wat het moet zijn. Maar in het echt was hun collectie een verademing.
Mijn kleed heb ik gekocht bij Bruidsboetiek Caro in Geraardsbergen.
Groetjes,
Lore
|
|
Lenie
|
17-1-2008 21:26:23
Hey,
Ik heb een kleed van Anne Belin. In de prijs kan je zo ver gaan als je zelf wil (hangt onder andere af van de stof). Ik heb kleedjes aangehad vanaf 1000 euro tot 1800 euro. Bij de collectie van Anne Belin heb je heel mooie en sobere kleedjes!
Groetjes, Lenie 29/03/08
|
|
Nina
16-8-2008
|
18-1-2008 0:06:02
Hey Barbara,
Ik was ook op zoek naar een eenvoudige jurk, zonder frutsels en bloemen, en ik heb uiteindelijk een exclusieve jurk gevonden bij Le Chapeau in Antwerpen. Zij hebben alle bekende merken en volgen daarnaast ook een aantal ontwerpers.
Ik heb de verkoopster gezegd dat ik een eenvoudige jurk wou en samen zijn we op zoek gegaan. Ze voelde heel snel aan wat voor jurk ik wilde hebben. Ook de prijs valt goed mee: 1230 euro (voor een exclusieve jurk vind ik dat best mooi).
Ik heb daar trouwens een aantal mooie eenvoudige jurken aangehad, dus misschien eens gaan kijken? Als je wil stuur ik een foto van mijn jurk door, dan kan je eens kijken wat ik gekozen heb...
Nina
|
|
Lotta
5-7-2008
|
18-1-2008 8:48:00
Hey Barbara,
Ik heb een kleedje van Marylise (Skye zonder strik), héél eenvoudig. Ik zou gewoon eens naar een winkel gaan en dingen passen, alle merken hebben wel een aantal eenvoudige kleedjes in hun collectie. Veel succes!
|
|
Ann
23-6-2007
|
18-1-2008 9:24:13
Hey,
mijn jurk is van Talyna Lynn en is ook heel eenvoudig maar toch prachtig! Als je eens een foto wilt, dan laat je maar iets weten op hens_ann@hotmail.com
Veel succes met je zoektocht!
|
|
Barbara
12-7-2008
|
18-1-2008 11:11:15
Aan Nina,
ik zou het heel leuk vinden een foto van jouw kleed te mogen ontvangen. Stuur maar naar trouw12juli2008@hotmail.com. Mijn schoonzus heeft haar kleedje een aantal jaar geleden ook gekocht in le Chapeau, ik ben eens meegegaan toen ze mocht passen en vond toen ook dat ze daar heel veel keuze hadden, maar mijn mama vind Antwerpen zo ver rijden...dus als ik haar nu een mooi kleedje zou kunnen voorleggen raakt ze misschien toch overtuifd om ens naar daar te gaan zien! Alvast heel hartelijk dank!, Groetjes, Barbara
|
|
Barbara
12-7-2008
|
18-1-2008 11:11:39
Aan Nina,
ik zou het heel leuk vinden een foto van jouw kleed te mogen ontvangen. Stuur maar naar trouw12juli2008@hotmail.com. Mijn schoonzus heeft haar kleedje een aantal jaar geleden ook gekocht in le Chapeau, ik ben eens meegegaan toen ze mocht passen en vond toen ook dat ze daar heel veel keuze hadden, maar mijn mama vind Antwerpen zo ver rijden...dus als ik haar nu een mooi kleedje zou kunnen voorleggen raakt ze misschien toch overtuifd om ens naar daar te gaan zien! Alvast heel hartelijk dank!, Groetjes, Barbara
|
|
Barbara
12-7-2008
|
18-1-2008 11:42:22
Aan Lotta,
heel leuk, je voelt inderdaad perfect aan welke stijl ik zoek. Ik heb dat kleedje ook eens gepast in een winkel en ook zonder de strik (is maar nadien dat de mevrouw me vertelde dat ze er de strik gewoon afhalen en zo verkoopt het kleedje beter). Het enige wat mij daar wat aan tegenhield was het feit dat het een bustierkleedje was en dat zou ik liever niet hebben. Maar het is inderdaad een heel mooie eenvoudige en toch stijlvolle jurk! Bedankt voor je reactie! Groetjes, Barbara
|
|
Lotta
5-7-2008
|
11-3-2008 11:09:50
Hey Barbara,
bij het kleed zijn ook fijne bandjes voorzien...dus die kan je wel aandoen als je liever geen bustier wil. Bij Pierre-Yves in aalst was nog iemand dat kleed aan het passen was,maar bij haar hadden ze er nog een "kraag" aangemaakt die de schouders blootlaat en de bovenarmen een beetje bedekt..misschien is dat een optie? Beste is om gewoon aan de winkel te vragen wat de mogelijheden zijn, ik stond er zelf versteld van wat ze allemaal kunnen veranderen aan een trouwjurk. Veel succes!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|