Nu Online
Momenteel zijn er 682 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum claire de femmes

17-1-2008 23:32:10
Hey, ik heb gehoord dat ze bij claire de femmes mooie kleedjes verkopen en goeie service geven, hebben ze hier ook mooie kostuums? Dat zou heel gemakkelijk zijn, als ik mijn kleedje daar kies, kunnen ze zijn keuze een beetje aanpassen, hé?! Groetjes, Christine

christine
10-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 696

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik18-1-2008 7:56:50

Hey Christine!

Ik heb mijn kleed bij Clair de Femme gekocht, maar ik heb niet gekeken naar mannenkleding (mijn verloofde vindt het nog veel te vroeg om daar allemaal naar te gaan kijken). Ik heb de pakken wel zien hangen, dus dat hebben ze zeker.
Ze hebben ook suitekledij, daar kan je ook eens naar kijken.

Nog veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Kim

Meld misbruik18-1-2008 8:49:20

Hoi Karen,

Ik heb eens een vraagje aan jou. Ik ga zelf volgende week bij Clair de femmes passen en vroeg mij af of ze verschillende pasmaten hebben. Ik heb namelijk schrik dat ze mij in een veel te kleine jurk gaan proppen. En hoe was de service?

Bedankt.

Kim

220808

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik18-1-2008 11:31:35

Hey Kim,

Ze hebben verschillende pasmaten voor de onderrok, maar niet voor de kleedjes zelf. Ik was zelf ook bang voor die maten (ik heb een 40-42), maar dat viel goed mee.
De bovenstukjes van de jurken die ik heb gepast waren meestal corsetten, dus daar geraak je sowieso in :-) Van de rokken ging de rits soms moeilijk dicht, maar da's niet erg, dan laten ze die gewoon openstaan.
Maak je dus geen zorgen, je zal al je kleedjes wel kunnen passen.
De service was goed, het was daar echt heel druk, maar ze waren allemaal vriendelijk en behulpzaam. Ik heb wel niet zoveel kleedjes kunnen passen als ik wou (maar ik had dan ook een lijstje van 13 kleedjes), maar dat was niet nodig aangezien het bij het tweede kleedje al prijs was :-) Ik weet wel zeker dat als je geen kleedje vindt bij de eerste 5, je er nog mag gaan halen, hoor. Ze moeten immers verkopen, he :-)
Als je meer info wilt, er zijn twee topics op dit forum over Clair de Femme, dit zijn de links:
http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?style=prin...
http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=9301...
Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Kim

Meld misbruik18-1-2008 13:18:48

Hoi Karen,

Heel hartelijk bedankt. Nu heb ik toch al wat meer informatie. Toch denk ik dat de kans wel klein is dat ik iets zal kunnen passen, want ik heb namelijk een maat 46.

Vele groetjes,

Kim

220808

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info