Terug naar overzicht
Hallo,Wij gaan waarschijnlijk ook daar huren voor de mannen. Kostuum met plastron kost 74 €. Eind januari zouden er allemaal nieuwe kostuums binnen komen om te huren dus gaan we begin februari eens langsgaan.Heb er al wel goede dingen van gehoord dus ben er wel gerust in.
Moet je voor het huren van kostuums lang op voorhand langsgaan om te laten passen of kan dit nog 1 of 2 maanden voor het huwelijk?
Hallo,Ik denk dat je best toch wel idd 1 à 2 maanden op voorhand gaat. Dan ben je zeker dat je een kostuum hebt hé. Misschien zelf eens bellen voor de zekerheid.Ik trouw 4/4 en wij gaan langs op 9/2 met de mannen.
Beste Annelies,ik ben ondertussen al 44 dagen getrouwd maar kom af en toe nog eens neuzen op de website. Wij hebben de kostuums van de suite bij Smets Tailors gehaald. We waren er heel tevreden. De mannen moeten zich gaan laten meten en de dag voor je trouw kan je de kostuums gaan afhalen. Je moet er wel een waarborg voor betalen. Prijzen vallen mee; zijn vergelijkbaar met andere zaken.Nog veel succes en geluk!