TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
16-2-2008
|
18-1-2008 9:26:35
Ik zou zeker David en Koen contacteren om te vragen of ze nog beschikbaar zijn. Ik heb niet getwijfeld toen ik hen hoorde. Koen zingt en speelt akoestische gitaar en David doet de tweede stem en speelt prachtig piano. Echt een aanrader voor live muziek in de kerk of op je receptie! Je kan hen contacteren via www.davidenkoen.net . ze beschikken over veel ervaring en een uitgebreid repertoire en staan open voor eigen nummerkeuzes (wat ook belangrijk is...). Groetjes! Lien 16.02.2008
|
|
maryse
|
18-1-2008 10:55:12
Dag Kathleen,ik ken een fantastisch duo:Ambi Puur!Uitgebreid repertoire,meerdere instrumenten,echt de max! Kijk op www.ambi puur.be succes met jullie huwelijk maryse maryse.speelhof@live.be
|
|
Sarah
15-9-2007
|
|
|
Wouter
|
18-1-2008 14:01:22
Hey,
Duas is een akoestisch duo die regelmatig in het decor van een huwelijksmis te vinden is.
www.duas.be voor meer referenties of info/demo's
Mvg
Wouter
|
|
Michiel
|
18-1-2008 19:04:00
neem eens een kijkje op www.allpartyevents.be , daar hebt u keuze tussen 100 den duo's... zij zullen u graag verder helpen, u moet er maar bij vermelden dat u gestuurd bent door Discobar Sound DeLight, u ontvangt alvast de beste prijzen zoals u ze zelf zou boeken rechtstreeks via de artiesten.
Met vriendelijke groeten
Discobar Sound DeLight www.sounddelight.be info@sounddelight.be 0486/344.274
|
|
David
|
18-1-2008 21:09:11
Hoi Kathleen,
Wij zijn een jong koppel en zingen zowel recente hits, als 'de klassiekers'.
Op onze playlist vinden jullie mooie duetten, maar wij hebben ook allebei ons eigen repertoire. Er kan dus heel wat afwisseling gebracht worden in jullie huwlijksmis.
Voor een songlist en sample, mail naar vervoort130@hotmail.com
groetjes,
David en Noor
|
|
davy
|
18-1-2008 23:00:01
hoi kathleen, neem maar eens een kijkje op mijn website www.davyvalerio.be wij doen niets anders, en wij zijn een duo uit limburg (incanto). groetjes en veel succes davy valerio
|
|
Ilse
|
22-1-2008 8:21:31
Dag Kathleen,
Ben je op zoek naar een origineel trio (duo is trouwens ook mogelijk hoor) in een ongewone bezetting, kijk dan zeker eens op www.yune.be ! Je bent trouwens zelf vrij om je nummers te kiezen !
Groetjes en veel succes,
Ilse
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
22-1-2008 21:39:19
Hallo!
Houden jullie van muziek met soul? Ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Als je geïnteresseerd bent kan je me contacteren op jozefiendefeyter@hotmail.com of 0475/374534
Nog veel plezier met de verdere voorbereidingen! Groetjes, Jozefien
|
|
susanna
|
26-1-2008 0:40:05
Hallo,
Zoek je iets uniek ? Mail eens naar info@akutaluma.be www.akutaluma.be
Hartelijke groetjes Susanna
|
|
Ans
|
20-3-2008 13:16:37
Als U me een email stuurt met de precieze datum en locatie, dan kan ik U een aanbod toesturen en wat nummers (ans@abtproducts.nl). We komen er vast wel uit.
|
|
Caroline
|
27-5-2008 18:11:49
Hallo Kathleen,
Ik ben zelf zangeres en zing geregeld tijdens huwelijksceremonies. Als je hierover meer informatie wil, dan kun je contact met me opnemen via het contactformulier op mijn website: www.carolinezingt.nl
Groetjes, Caroline
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|