Terug naar overzicht
Hoi Nathalie,Ik kreeg van iemand het advies om naar Bali te gaan. Ondertussen hebben we besloten de combinatie Java-Bali te maken omdat wij graag iets zien van het land. Ondanks de tsunami kan ik ook Thailand aanbevelen.groetjesKaren
Hallo Nathalie,Inderdaad, Thailand is de perfecte bestemming voor een droom van een huwelijksreis! Ik zou toch een rondreis combineren met een paar dagen strand. Er is zoveel te zien dat het strand eigenlijk bijkomstig is!Groetjes,Suzy
Wij gaan in een klein romatisch hotelletje op Ibiza ! echt zeer mooi daar en leuke sfeer ....
Stap een reisbureau in en laat jullie adviseren. Misschien hebben ze wel speciale acties en dergelijke. Een mooi reisje aan een mooi prijsje is altijd meegenomen!! Het huwelijk op zich is toch al duur genoeg.
Wij zijn vorig jaar 18 september getrouwd, en zijn ook onmiddellijk op reis vertrokken nr Bali!!Fantastisch land, je kan een excursie maken, maar ook eens lekker luieren aan het strand of zwembad van hotel.Heel vriendelijke mensen, en.... mooi weer!!!succes Kathy