Terug naar overzicht
Dag Veronique,Ik heb een maand geleden met mijn vormelingen tijdens de naamviering ( ik geef vormselcatechese ) 10 witte ballonnen gevuld met helium gebruikt. Ik had deze de dag ervoor bij PITOU ( Heusden-Zolder ) gehaald en ze waren nog allemaal perfect in orde!Groetjes Gitte
hangt ook van het weer af... bij warm weer, verliezen ze sneller hun vorm
Hey Veronique,Zoals hier nog al iemand zei hangt dat een beetje af van het weer maar ook van de grootte van je ballonnen. Mijn zus verkoopt ballonnen en wij (ik werk bij haar) hebben er ook in hartvorm maar deze zijn klein en heel moeilijk te vullen met helium,we hebben al ondervonden dat die rap kapot springen. Als je ze gewoon met lucht vult,valt dit veel beter mee maar dan gaan ze natuurlijk niet de lucht in...Een alternatief kan misschien zijn,gewone ballonnen maar met hartjes op. Deze zijn veel gemakkelijker op te blazen en als je ze de dag voordien laat vullen zijn die ongetwijfeld nog perfect op jullie trouwdag!!!Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen.Alvast veel geluk en plezier op jullie trouwdag en succes met de voorbereidingen.Groetjes Ann
Sorry dat mijn bericht hier 3 keer verschijnt maar mijn pc deed een beetje raar...
Dag VeroniqueIk heb ook een ballon winkel. Je ballonnen gaan inderdaad af als je ze een dag op voorhand vult met Helium. Een prof doet er hi float in, dit is een gel om ballon poriën toe te maken. Als dit produkt erin zit blijven ze dus langer naar boven en kan je ze een dag tevoren blazen. Er zijn harten van 28cm breed en harten van 35cm. Ik zou de laatste nemen als je de ballonnen een dag op voorhand laat opblazen. Laat het in ieder geval aan een ballon winkel over. Zij hebben alle benodigdheden in huis en zo duur is het niet.