Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ballonnen met helium vullen

18-1-2008 9:55:27
Hoi,
Ik zou graag hartenballonnen vullen met helium om in de kerk te zetten...Nu heb ik al gehoord dat sommige ballonnen hun gas verliezen, zeker als ze een dag ervoor zijn gevuld. Heeft iemand daar ervaring mee? Zijn er andere mogelijkheden?(heliumproof ballonnen misschien?)
Dankjewel!

veronique

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1019

Gitte
16-8-2008
 Meld misbruik18-1-2008 10:03:05

Dag Veronique,

Ik heb een maand geleden met mijn vormelingen tijdens de naamviering ( ik geef vormselcatechese ) 10 witte ballonnen gevuld met helium gebruikt. Ik had deze de dag ervoor bij PITOU ( Heusden-Zolder ) gehaald en ze waren nog allemaal perfect in orde!

Groetjes Gitte

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-1-2008 12:53:47

hangt ook van het weer af... bij warm weer, verliezen ze sneller hun vorm

Ann
9-5-2009
 Meld misbruik21-1-2008 11:22:03

Hey Veronique,
Zoals hier nog al iemand zei hangt dat een beetje af van het weer maar ook van de grootte van je ballonnen. Mijn zus verkoopt ballonnen en wij (ik werk bij haar) hebben er ook in hartvorm maar deze zijn klein en heel moeilijk te vullen met helium,we hebben al ondervonden dat die rap kapot springen. Als je ze gewoon met lucht vult,valt dit veel beter mee maar dan gaan ze natuurlijk niet de lucht in...
Een alternatief kan misschien zijn,gewone ballonnen maar met hartjes op. Deze zijn veel gemakkelijker op te blazen en als je ze de dag voordien laat vullen zijn die ongetwijfeld nog perfect op jullie trouwdag!!!

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen.
Alvast veel geluk en plezier op jullie trouwdag en succes met de voorbereidingen.

Groetjes Ann

Ann
9-5-2009
 Meld misbruik21-1-2008 11:22:25

Hey Veronique,
Zoals hier nog al iemand zei hangt dat een beetje af van het weer maar ook van de grootte van je ballonnen. Mijn zus verkoopt ballonnen en wij (ik werk bij haar) hebben er ook in hartvorm maar deze zijn klein en heel moeilijk te vullen met helium,we hebben al ondervonden dat die rap kapot springen. Als je ze gewoon met lucht vult,valt dit veel beter mee maar dan gaan ze natuurlijk niet de lucht in...
Een alternatief kan misschien zijn,gewone ballonnen maar met hartjes op. Deze zijn veel gemakkelijker op te blazen en als je ze de dag voordien laat vullen zijn die ongetwijfeld nog perfect op jullie trouwdag!!!

Alvast veel geluk en plezier op jullie trouwdag en succes met de voorbereidingen.

Groetjes Ann

Ann
9-5-2009
 Meld misbruik21-1-2008 11:22:43

Hey Veronique,

Groetjes Ann

Ann
9-5-2009
 Meld misbruik21-1-2008 11:23:53

Sorry dat mijn bericht hier 3 keer verschijnt maar mijn pc deed een beetje raar...

Heidi

Meld misbruik24-1-2008 16:13:04

Dag Veronique

Ik heb ook een ballon winkel. Je ballonnen gaan inderdaad af als je ze een dag op voorhand vult met Helium. Een prof doet er hi float in, dit is een gel om ballon poriën toe te maken. Als dit produkt erin zit blijven ze dus langer naar boven en kan je ze een dag tevoren blazen. Er zijn harten van 28cm breed en harten van 35cm. Ik zou de laatste nemen als je de ballonnen een dag op voorhand laat opblazen. Laat het in ieder geval aan een ballon winkel over. Zij hebben alle benodigdheden in huis en zo duur is het niet.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...