Terug naar overzicht
Hallo,Wij zijn vorig jaar getrouwd in Tybeert in Daknam en we zijn er gewoon euforisch over! Echt waar, het is een schitterende zaal met een meer dan schitterende bediening. Alles is superprofessioneel en tot in de puntjes geregeld. Ikzelf ben nogal een controlefreak, maar zij nemen het zo over en doen het zo goed dat ik me met plezier van niks meer aantrok:-)Ook het eten is er overheerlijk. Trouwens, je mag met 6 mensen de menu gaan voorproeven. Heerlijk toch!Als wij opnieuw zouden trouwen, zou het zeker daar zijn!!!Veel plezier met de voorbereidingen en niet te lang wachten met de zaal vast te leggen...Groetjescaroline
Carolina :-)Wij zijn ook wel positief over Tybeert hé. Maandag op bespreking daar!Oud gemeentehuis in wichelen vond ik dan weer nogal oubollig. Ook niet echt vriendelijk. Je zaal zo vroeg vastleggen is meestal wel nodig maar vooral als je natuurlijk in die heel drukke zomerperiode wil trouwen hé... Wij trouwen in november en onze zaal ligt sinds december vast dus dat viel nog wel mee.
pffffffffffffff???? wacht tot je erachter komt wat je nog allemaal moet doen!! haha
Ja, ik weet t nog oneindig veel...maar dit vind ik echt het saaiste stuk... al die praktische dingen (kleed, uitnodigingen, misboekje) lijken me allemaal zoooooveeeel leuker...
Hallo Irjen,Reeds gedacht aan een DJ ? Anders proeer je eens Disco Flash : komen met twee aan een All In prijs en één van de twee is dan nog van Zele !!!Groetjes