Terug naar overzicht
Er zijn verschillende liedjes over ouders en kinderen: Papa van Stef BosOp een mooie pinksterdag (weet de zangers niet meer)Een huis vol liefde van ClouseauBedankt lieve ouders van Vader AbrahamJe kan ook het lievelingsliedje nemen van je vader of hun openingsdans ...Groetjes, Karen13/9/2008
Bij mij zal dat "When you say nothing at all" van Ronan Keating zijn. Hij vind het een geweldig nummer en het komt uit zijn lievelingsfilm (Notting Hill). Bovendien vind ik het zelf ook geweldig mooi en toepasselijk: tegen je ouders zeg je misschien niet altijd hoveel ze voor je betekenen, maar het is wel zo...
Beste Sofie, Van harte proficiat met de trouwplannen!Ik ben dj, heb reeds jarenlange ervaring met huwelijken. Ik heb een ganse lijst ter beschikking met openingsdansen. Indien u die wenst te bekomen of meer info wenst kunt u met altijd bereiken via mail, telefoon of op afspraak via:www.sounddelight.be 0486/344.274of via mail: info@sounddelight.beAls het echt goed moet klinken één adres: Discobar Sound DeLight
Bij ons wordt het butterfly kisses van Bo Carlise.Om twee redenen, er is geen enkel ander nummer dat de liefde tussen papa en mij beter omschrijft.Ten tweede, de eerste keer dat hij dit nummer hoorde was ik tien jaar oud en waren we op rondreis door de USA. Papa is daar onmiddelijk een platenwinkel binnengestapt om dat cdtje te kopen. En traantjes die hij er mee gelaten heeft!
Bij My girl van The Temptations voel ik mij altijd papa's kleine meid...