Terug naar overzicht
Hey dag Ann,Heb je al gedacht aan Zuid-Afrika? Eind oktober, begin november is het daar goed weer, prachtig land, leuke safari's, indrukwekkende dieren? Mijn ouders, schoonouders en broer met verloofde hebben daar ook al een trip gedaan de laatste jaren in die periode en die waren telkens onder de indruk! Budget valt ook mee en op 2 à 3 weken kan je alles zien! Doei, Sofie
Hey,Vanaf oktober, november is het ook opnieuw goed weer in thailand. Ik vind thailand echt een aanrader als huwelijksreis en de prijzen voor die maanden zijn echt niet duur voor zo'n verre reis.Groetjes, Katrien
wij gaan naar Bali. Mooi weer en betaalbaargroetjes
Hoi Daisy,Voor jullie vakantie naar bali.... Hebben jullie een rechstreekse vlucht vanuit Zaventem?
wij gaan ook naar bali en nee dat is geen rechtstreekse vlucht. wel 2x overstappen!Denk dat bali dan ook terug in regenseizoen zit, maar ben niet zeker.Ik ben begin november naar egypte geweest en het weer was ZALIG!Wij zijn toen met sunworld geweest en dat zou ik niet aanraden.. we hadden 5* deluxe boot + hotel geboekt en ze hebben hele groep op 3* boot gezet, zonder boe of ba.Thailand vind ik super! Moet je zeker iets van rondreis doen en niet alleen aan het strand gaan liggen.tips voor hotels kan je bekijken op www.zoover.nl daar kan je ongeveer alle hotels nakijken op wat anderen er van vinden!succes!
Hallo,Wij trouwen binnen 2 weekjes en wij gaan op reis naar Zuid-Afrika.Prachtige bestemming!Groetjes,Valérie 02-02-2008
Hoi Ann,Een vriendin van mij is vorig jaar eind oktober getrouwd en zijn daarna naar Thailand geweest met Best Tours. Ze zijn er heel enthousiast over en vinden het zeker en vast een aanrader. Ze hebben eerst een rondreis gedaan en dan nog even een strandvakantie. En ze hadden superlekker weer.Wij gaan naar Mexico maar in begin juli en dan loop je blijkbaar toch heel wat minder risico op orkanen dan in oktober.Groetjes,Inge.05/07/2008
hallowij gaan dit jaar voor de 4e keer naar egypte, voor ons de plaats bij uitstek.altijd goed weer ook in de herfst en er valt veel te zien, natuurlijk voor het oude egypte moet je in t noorden zijn maar voor rust en excurcies raad ik el gouna aan ze noemen het het venetië van egypte en dat is ook zo.wij gaan dit jaar terug naar the three corners , de eigenaars zijn belgen en dat merk je op elk gebied;ik hoop dat hier iets aan hebt om uw keuze te maken.groetjes