Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eenvoudige, STIJLVOLLE jurk gezocht !!

18-1-2008 16:07:11
Ik ben wanhopig op zoek naar een eenvoudige trouwjurk: geen bustier, geen of toch zo weinig mogelijk kant, parels of bloemen, geen pompeuze rok met uitstekende tule... maar toch niks ouderwets. Heeft iemand ervaring met ontwerpers of adresjes of namen van merken genre Anne Belin die eenvoudige, verfijnde stijlvolle kleedjes maken?

Barbara
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1673

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik18-1-2008 16:54:06

Mijn voorkeur ging ook uit naar zo'n jurk!

Gelukkig heb ik hem gevonden (in W-Vl.) en konden de gewenste aanpassing uitgevoerd worden (nl. parels er af)en dit heeft geen sporen nagelaten. Vraag zoiets na, dikwijls kunnen er nog details aangepast worden aan de jurk.

Vind je niets in de collctie "vintage" van Pronovias? Let wel, deze jurken zijn niet goedkoop! Hierbij de prijs van sommige van die vintagejurken (prijs gevonden op een Spaans forum)
Columbia: 3900 euros
Claudia: 2300 euros
Cleopatra: 2200 euros

Succes, je zal heus wel iets vinden!

Elke
10-5-2008
 Meld misbruik18-1-2008 21:47:47

Hey Barabara,

Ik weet niet van waar je bent, maar ik kan je wel Dianna David in Meise aanraden. Zij ontwerpt de jurken naar jouw wens.
Succes met jouw zoektocht!!!

Groeten,

Elke

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik19-1-2008 0:18:50

hallo barbara,
tussen de kleedjes van garamaj zitten ook een paar mooie kleedjes zonder teveel troela.je moet maar eens kijken. de prijsklasse zit tussen de 1500 en 2000 euro.
veel succes

eva
24-5-2008
 Meld misbruik19-1-2008 19:42:40

Zij maken huwelijkskledij naar wens, vanaf +- 750 euro

Freleo, Keistraat 44 9830 Sint-Martens-Latem (Gent) 09 282 03 80

Upsylon, Louizalaan 396 - 1050 Elsene(Brussel) 02 346 01 71

Ge

Meld misbruik19-1-2008 19:49:09

Bij Stoffen Capriss in Torhout wordt alles gemaakt naar maat,zeer mooie afwerking.De mevrouw zal je zeker helpen met je model.Succes!

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik20-1-2008 1:11:53

hey

ik wou ook een eenvoudig kleedje zonder frullekes!
kijk es op de site van leijten creations, de collectie special moments!
heel mooie eenvoudig dingen en de prijs valt ook goed mee.

groetjes
sas

karlijn

Meld misbruik20-1-2008 18:29:03

Hallo,

Ik verkoop mijn trouwjurk, het is heel simpel want ben zelf ook simpel persoon, ivoorkleurig maat 42 maar kan nog aangepast worden.
Als je interesse hebt mag je mailen en dan stuur ik eens een foto door, ik ben van west-vlaanderen.

Groetjes karlijn

karlijnvandenbogaerde@hotmail.Com

Koen
21-6-2008
 Meld misbruik20-1-2008 21:11:53

Ik viel ook onmiddellijk in de boekjes op de stijl van Anne Belin. Ik ben in 6 winkels gaan passen op zoek naar iets eenvoudigs maar toch origineel. Uiteindelijk ben ik dan gevallen op een kleed van ... Anne Belin. Ik heb het besteld bij Steven De Wilde in Antwerpen, dit is de ontwerper van de colelctie van Anne Belin. Gisteren ben ik gaan passen en ben er echt tevreden van. Het is een eenvoudig ontwerp, maar toch heel stijlvol en apart.

Barbara
12-7-2008
 Meld misbruik22-1-2008 17:31:04

Aan Koen,

ik heb er ook al aan gedacht om naar Antwerpen te gaan naar Steven zelf, maar weet niet zo goed wat ik er moet verwachten.
Via kennis van hem weet ik dat hij zeer persoonlijk werkt en een uniek ontwerp maakt op de persoon zelf, maar ik kan niet goed uitdrukken hoe ik wil dat mijn kleed er uit ziet. ik weet wel wat er niet aan mag zijn. Klopt het dat hij een paar ontwerpen uittekent en hetgeen je het meest bevalt dan maakt in een soort minderwaardige stof en éénmaal je dat ontwerp dan echt goed vindt, hij het dan voor definitief maakt? Kan je me soms iets meer vertellen over het prijskaartje dat daar danb aan vast hangt?

Groetjes!!

Barbara
12-7-2008
 Meld misbruik22-1-2008 18:07:06

Aan Karlijn,

hallo, heel vriendelijk dat je jouw kleed wil aanbieden, maar ik heb maatje 34 dus lijkt het me echt onmogelijk een 42 naar een 34 om te zetten. Ik blijf dus nog maar wat verder zoeken! Toch hartelijk bedankt!

Barbara
12-7-2008
 Meld misbruik22-1-2008 18:14:31

Aan Ge en Eva,

ik vind het zo moeilijk naar een naaister of ontwerper te stappen want ik kan niet goed uitdrukken hoe ik wil dat mijn kleed er uit moet zien. Ik weet wel wat er niet aan mag zijn maar hoe het er dan wel juist uit moet zien, dat weet ik niet! Kunnen zij u daar in adviseren? hebben ze een paar ontwerpen ter beschikking om eens aan te kunnen duiden van ziets is mijn stijl of dat wil ik zeker niet? En hoe gaan zij verder te werk? Aantal pasbeurten? Voorontwerpen? Prijskaartje? Heeft iemand daar ervaring mee?
Groetjes en allen veel dank voor de tips!

Koen
21-6-2008
 Meld misbruik22-1-2008 21:11:50

Steven maakt inderdaad een volledig ontwerp voor jou persoonlijk als je dat wenst. Ik heb een bovenstukje uit de collectie van Anne Belin gekozen, maar de rok die erbij hoorde beviel me niet zo en paste niet in m'n budget. Hij stelde dan zelf voor om een andere rok te maken. Bij mijn eerste pasbeurt had hij zijn ontwerp gemaakt in een dunne stof. Hij is erg rustig en voel me er echt goed bij.

Lindsey (verloofde van Koen)

Barbara
12-7-2008
 Meld misbruik24-1-2008 16:38:39

Aan Lindsey,

en kwam het ontwerp van de rok dan goedkoper uit dan wat je bij Anne Belin zou betalen? En het bovenstukje?

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info