Terug naar overzicht
Als je een goede dj vraagt voor jullie feest, wordt er op voorhand steeds een afspraak gemaakt. Hierop wordt de hele avond besproken en indien er een akkoord is, kan er worden overgegaan tot het maken van een contract!Ook de muziekgenres worden op voorhand besproken. Meestal is het zo dat zowel de bruid als de bruidegom een lijstje kan opgeven, van nummers die zeker gedraaid moeten worden.Hou er wel rekening mee, dat op de avond zelf ook heel wat mensen liedjes komen aanvragen, en meestal zitten daar af en toe wel wat van die "mindere" nummers bij. Een goede dj zal dan een gulden mindenweg zoeken!Als je nog vragen hebt mag je me steeds contacteren!beste groetenGeert Van EchelpoelMusic.lights@pandora.be
Wij dachten er ook zo over.Bij mijn zus vorig jaar hield hij er zeker rekening mee en daarom heb ik hem dit jaar reeds geboekt voor ons huwelijk van juli 2006.Onwaarschijnlijk maar hij toonde zijn agenda en er stonden er al op voor volgend jaar.Wij dachten de eerste te zijn maar blijkbaar is dat niet zo.Toch lukte het om partysound te boeken.We hebben geluk.
Ons huwelijk gaat door op 14 mei en ook met partysound.Wij hebben ook een deel van stubru-fans maar toen we enkele weken terug zijn collectie vroegen en mochten inzien waren we gerust.Hij heeft veel(niet alles)maar kan onze mensen zeker plezieren men zijn aanbod.
weet iemand het adres om deze te bereiken?wij willen ook eens luisteren. alvast bedankt
Bedankt voor de reacties!! Wij zijn nu zo goed als zeker dat we een goede keuze hebben gemaakt. En de aanpak is inderdaad enorm persoonlijk, we voelden ons direct op ons gemak.En dat is wel eens plezant in deze toch wel soms stressy periode...LiesPs: voor de geïnteresseerden, de gegevens van dj partysound: gransveldestraat 11Wetterentel: 0476/56.89.87e-mail:Partysound@telenet.be
Ah ja..en ook wij hebben blijkbaar nog geluk gehad want wij trouwen op 11/6/2005 en deze datum was ook nog vrij. Maar inderdaad hij was al aardig volgeboekt (vooral mei en augustus)groetjesLies
Liesje,weet jij of ik die partysound ergens op een beurs kan vinden of hij een website heeft?Ik zou wel wat meer info willen.Uit welke streek ben jij?Ik uit Ninove.Groetjes
Hey Kaat,Hij staat dacht ik volgend weekend op de trouwbeurs in Gent.Maar je kan hem ook gewoon bellen en vragen om eens af te spreken. Ik heb dat op die manier gedaan en heb met hem een gezellig avondje gehad waarin we zaken als muziekstijl, soort publiek, verloop van de avond,..hebben besproken. groetjesLiesbetPS: ik ben van Leuven
Wij gaan dit weekend ook naarde beurs te Gent.Ik belde hem op en inderdaad,hij staat in Gent op de beurs.Ik ben benieuwd.Hij klonk zeker al aantrekkelijk en sympathiek aan de tel.Eens zien wat hij te bieden heeft.Ik ben uit Brugge.(28 dec.)