Nu Online
Momenteel zijn er 632 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mooie oldtimer

18-1-2008 20:17:18
Goedeavond, Is er iemand die weet waar ik in de buurt van lommel, overpelt, mol en die kanten een mooie oldtimer kan vinden. We hebben al overal gezocht maar vinden niets. Iemand een idee????

Eva
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 657

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik19-1-2008 0:14:10

hallo eva,
kijk eens op de site van nostalgic cars.
daar staan mooie wagens op. van amerikaanse tot oldtimers.ze zitten zowat overal in belgie.www.nostalgiccars.be
succes

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik20-1-2008 1:08:54

hey

de juiste site is www.nostalgic-cars.be ;-)
onze wagen kwam ook van daar en was dik in orde, ze werken over gans belgie dus dat is ook geen probleem

sas

Karin

Meld misbruik20-1-2008 11:27:35

Hej Eva
Kijk eens bij nostalgic-cars daar heb je een keuze uit 75 Oldtimers,de prijs die zij geven is incl 4u en er komt verder geen km telling meer bij.De service is er goed en een goede prijs,ik spreek uit ervaring

mvg Ruud

Sabine
13-9-2008
 Meld misbruik23-1-2008 13:56:03

"Jef Dewit" - Hechtel - gsm: +32.477.41.67.67

Dit zijn de gegevens van Jef Dewit, wij hebben hem ontmoet op de trouwbeurs in Genk. Is van Hechtel. Misschien kan hij jullie helpen. Heeft mooie ceremonie-oldtimers

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...